8122013

Test It 1#

Jullie zagen in de laatste Mijn Week... al een plaatje van wat testertjes voorbij komen en hier is het beloofde artikel dan. Ik heb namelijk een hele doos met allemaal van die kleine 'productjes' die ik ooit ergens bij heb gekregen en zo, maar ik gebruikte ze nooit. En nu ga ik ze dan eindelijk testen! Het zijn er nogal wat dus komen er meerdere artikelen over. Deze week heb ik uitgetest...
 
 Deze week heb ik 3 testertjes uitgeprobeerd waaronder ook een maskertje (dat tel ik als testertje :)).
Excuses voor de niet al te beste foto's, ik had ze al gemaakt en niet gezien dat ze niet zo super waren maar de verpakking heb ik natuurlijk al weggegooid, dus kon ik ook geen nieuwe meer maken..

Jordan Fresh Mondspoeling

Dit zegt Jordan over het product:
"Jordan Fresh Mondspoeling bevat geen alcohol en zorgt voor een langdurig frisse adem vanwege de frisse mint smaak."
Prijs (400 ml): €5,05*
 Wat ik ervan vond
Ik vond het vooral heel fijn dat deze niet zo sterk is, ik gebruik namelijk altijd wel mondspoelwater maar een ander merk die nogal een sterke smaak heeft. Omdat er in dit pakje niet heel veel zat was mijn mond niet helemaal gevuld en dat spoelt altijd wel moeilijker.
Hij heeft gelukkig geen vieze nasmaak en als je dan ook iets drinkt of eet later dan proef je het mondspoelwater ook niet meer (heb ik bij de mijne wel altijd!). En als laatste is de smaak na het spoelen alsof je net een paar kauwgompjes op hebt, een heel fris gevoel dus!

NIVEA Intensief Hydraterend Masker

Dit zegt NIVEA over het maskertje:
"Het NIVEA Intensief Hydraterende Masker geeft de normale huid een hydratatie boost na een lange dag en brengt het vochtgehalte van de huid weer in balans. Door de toevoeging van Hydra IQ, Aloe Vera en vitamine E geeft het je huid langdurig een energieke uitstraling. Aloe Vera helpt de huid vocht absorberen en gaat hiermee uitdroging tegen."
Prijs (per 2): €2,00*
Wat ik ervan vond
Ik ben niet zo'n maskertjes persoon, maar op zijn tijd kan ik het wel waarderen. De verpakkingen vind ik alleen altijd ontzettend onhandig ook al begrijp ik het wel. Meestal zit er ook te veel in zo'n verpakking maar te weinig voor twee keer. Bij deze ook weer.
Het was misschien niet het slimste idee om dit maskertje op te doen met mijn vrij vette huid die glimt, want dit maskertje laat je gezicht alleen maar meer glimmen. Ik had het dus eigenlijk niet nodig, ook al voelt mijn huid nu wel heel zacht. Als je een droge huid hebt is dit dus beter aan te raden en bij een gemengde huid zou je het op de droge plekken kunnen smeren.
Het eraf halen was alleen een hel! Je moest het ongeveer 10 - 15 minuten laten intrekken en de restjes er dan met een tissue afhalen, dat heb ik gedaan (met meerdere tissues) maar het ging gewoon niet van mijn gezicht af. Dus toen ben ik maar tegen de gebruiksaanwijzing in gegaan en heb ik met een vochtig washandje het eraf proberen te halen, dat ging al wel wat beter maar nog niet helemaal.
Maar bij een droge huid is dit waarschijnlijk een betere aanrader.

Yves Rocher Moment de Bonheur (Eau de Parfum) 

 Dit zegt Yves Rocher over het parfum:
"Met dit bloemig-groene parfum van rozen - excentriek en uitbundig - straalt u vrouwelijkheid, geluk en zelfverzekerdheid uit."
Prijs (voor 30 ml): €19,95
Wat ik ervan vond
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo heel veel verstand heb van al die geurnoten in parfums, maar ik weet wel wanneer iets goed is. Deze parfum ruikt (naar mijn idee) naar badzout, en dat geeft het een beetje een aparte geur.
Het parfum blijft lekker lang zitten en na een gewone dag verzwakt de geur maar een heel klein beetje.
 * De prijs is niet precies, deze kan dus verschillen.
 Heb jij ook een hele lade vol met testertjes?
Love,
Me
Bronnen: Yves Rocher, NIVEA. Jordan & Beslist

No comments:

Post a Comment