16122013

Mijn week...

Voor vandaag heb ik weer wat foto's van afgelopen twee weken bij elkaar gezocht. Zo heb ik een nieuw dagboek, lekker veel series gekeken en nog veel en veel meer...
Ik begin in de linkerbovenhoek en ga dan telkens van boven naar beneden.

Ik kreeg laatst een ontzettend raar en totaal nep sms-je dat ik de Engelse lotto zou hebben gewonnen en dat ik dan naar een of ander raar e-mail adres moest mailen. Ik moest er wel om lachen want dit was wel heel slecht gemaakt.../
The Family kijken, dus nu kan ik er weer één afstrepen van mijn lijstje, binnenkort lees je er meer over./
Ik zocht op een site naar een artikel over Ryan Gosling dat ik een tijdje geleden had gelezen (de zomer ergens), maar toen had ik het blijkbaar bij het aanmelden voor de nieuwsbrief ingetypt... Oeps!/
Ik liep de trap op en toen zag ik ineens deze regenboog op de trap. Vond hem vooral mooi omdat de kleuren zo scherp zijn.//
Sinterklaas heeft me toch nog een cadeautje gebracht! Namelijk seizoen 4 van Glee op dvd!/
En ook nog het boek Style Yourself./
Vrijdag was ik een beetje in een flauwe bui en maakte ik de ene na de andere flauwe slechte grap./
Nageltjes lakken!//
Nieuwe oorwarmers! Ik ben mijn andere namelijk kwijt, en die had ik weer omdat ik mijn allereerste paar (noem je dat zo) ook was kwijtgeraakt. Hopen dat deze het toch langer met mij volhoudt./
Mijn knappejongens collage ingesteld als achtergrond op mijn mobiel./
Parfums fotograferen voor een artikel.-

Ik heb sinds kort weer een dagboek, waar ik meestal de eerste 2 pagina's in schrijf en daarna niet meer. Maar ik had het toch wel even nodig want mijn hoofd ontploft zowat en met mijn dagboek kan ik het even van me afschrijven. Eigenlijk wat ik erin schrijf is net zoals het artikel van laatst: Kijkje in mijn hoofd./
Mijn All-Stars staan maar zo rustig op een rijtje, want ik kan ze niet aandoen omdat het te koud is! Niet dat het me voorgaande jaren heeft tegengehouden. Maar mensen kijken je toch wel heel raar aan als je All-Stars in de sneeuw draagt, nooit last van gehad.//
Dit is mijn nieuwe gadget! Van Action voor ongeveer €1,50/
Mijn nieuwe trui (ik draag hem op dit moment ook), en hij zit echt heel erg lekker. Hij is van Mango en volgens mij was hij maar 20 eurootjes.

Zo dit zijn wat dingen van mijn afgelopen twee weken. En wat heb jij in die tijd allemaal gedaan?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment