812014

Album tip!

Vandaag geen heel uitgebreid artikel voor jullie, voornamelijk omdat ik heel druk ben maar ik wil je toch niet met lege handen weg laten gaan, dus heb ik een tip voor je. Een muziek tip welteverstaan!
♡
Mijn album tip van vandaag is namelijk het 'nieuwe' album van Lorde (die we allemaal kennen van Royals) genaamd Pure Heroine. Het album heeft een ander soort vibe als de muziek die ik over het algemeen luister (top 40 en zo), maar het is zeker het luisteren waard. Dit album is lekker om te luisteren als je net wakker wordt maar ook als je bijna gaat slapen, nee niet omdat het saai is, maar omdat het vrij rustig is en een beetje dromerig. Dat geeft een heel ontspannend gevoel. Ook vind ik de teksten van de liedjes heel goed, af en toe een beetje onbegrijpelijk maar dat wekt ook weer wel mijn nieuwsgierigheid. Als je dus een achtergrondmuziekje wilt opzetten, een cadeau voor iemand moet kopen, of gewoon nieuwsgierig bent naar nieuwe muziek/artiesten. Dan is dit album zeker een aanrader. Mijn favorieten? Team, Glory and Gore en Tennis Court.
Heb jij het album van Lorde al gehoord?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It & Spotify

No comments:

Post a Comment