612014

Dream shopping

Je zal wel denken wat een rare kop is dit?! Het slaat op dingen die je héél graag wilt maar niet kan betalen, waar je dus van droomt om het te kopen. En ik ben schuldig! Eigenlijk had ik niet eens op Net-A-Porter moeten kijken, maar ja, soms is het gewoon te leuk om te kijken! Waar ik dan zoal van droom? Lees verder!
Love
Burberry Brit | Wool-felt duffle coat (€795)
Ik ben helemaal verliefd op deze jas! Waarom weet ik niet hij is gewoon té mooi voor woorden! 
Je hebt hem ook nog in het zwart.
Burberry Brit 
Burberry Brit Burberry Brit  outfit

Kenzo | Tiger gold-plated ring (€85)
Kenzo zie je de laatste tijd steeds vaker tevoorschijn komen, zo was ik al fan van de sweater met de tijger kop erop en nu ook al van de trui met het oog. Toen ik deze ring zag was ik dan ook al snel verkocht omdat ik het idee heb dat het nog helemaal niet zo duur is (dat is het wel Rebecca, kom op 85 euro voor een ring!). 
KENZO 
KENZO KENZO  outfit

Chloé | Double-faced wool-blend jacket (€1480)
Ik heb altijd Chloé een beetje in het oog gehouden, omdat ik de stijl van het merk heel erg kan waarderen. En toen ik dus op Net-A-Porter dit jack zag werd ik verliefd! 
Chloé  
Chloé  close upChloé 

DKNY | Two-tone crepe blazer (€445)
Ik ben dol op de look met een wat grotere loshangende blazer en deze lijkt me daar perfect voor! Enige nadeel? Het prijskaartje.
DKNY 
DKNY  frontDKNY  outfit

Christian Louboutin | So Kate 120 suede pumps (€445)
Ik denk dat ik deze niet hoef uit te leggen :).
Maar om eerlijk tegen mezelf te zijn ik kan toch nooit op pumps lopen, daarom zou het niet eens zin hebben om er zoveel geld aan uit te geven. Daarbij maakt de puntige voorkant mijn voeten nog eens tien keer zo groot wat waarschijnlijk geen mooi gezicht zal geven.
Ik had eigenlijk eerst de glimmende in gedachten maar die kon ik niet meer op de site vinden, want ze waren uitverkocht. De glimmende heten: So Kate 120 patent-leather pumps.
Christian Louboutin 
Christian Louboutin  backChristian Louboutin  front

Al deze dingen zullen waarschijnlijk wel bij dromen blijven, maar weet je wat ik voel me zonder deze items echt niet minder! En meestal hebben de wat goedkopere kledingwinkels soortgelijke items die ook nog eens wat draagbaarder zijn :). Dus uiteindelijk zul je mij echt niet horen klagen!
Wat zou jij graag ooit een keertje kopen qua kleding?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It & Net-A-Porter

No comments:

Post a Comment