2012014

This is kinda embarassing...

My Simpsons Blog > Yours | via Tumblr
Dat moment dat je erachter komt dat je iets wat je al heel lang doet of draagt of dergelijke eigenlijk helemaal niet klopt, te veel opvalt, je totaal niet flatteert. Dat het zeg maar fout is. Dat moment is zo gĂȘnant, want dan dringt het eindelijk tot je door en komen al die momenten voorbij dat je het zo deed/droeg en ja dan schaam je je toch wel een beetje. Maar je leert er ook van want waarschijnlijk zal je dat niet zomaar meer aantrekken of doen. Zo'n moment heb ik jammer genoeg iets te vaak gehad. Zo besefte ik me ineens op een bepaald moment dat niemand zo vaak skinny jeans droeg als ik altijd dacht dat men deed. Ik me elke ochtend erin wurmen om er aan het eind van de dag niet uit te klappen en af en toe de buik een beetje intrekken zodat die dan toch dicht kan. Dan hoorde ik wel eens vriendinnen vertellen over hoe hun broeken aan het eind van de dag tien keer zo los zaten als in de ochtend als ook zij zich erin wurmen (yes, ik ben niet de enige) dan kreeg ik het toch wel even een beetje benauwd en niet door die skinny die mijn benen tegen moest houden om er niet uit te scheuren maar omdat ik dat nooit had bij mijn broeken dat ze aan het eind van de dag veel losser zaten, nee, ze lijken soms zelfs strakker te zitten (laat die cake dan ook eens staan!). En toen het me eindelijk opviel dat echt niet iedereen een skinny aanheeft en de meeste maar zo af en toe was ik opgelucht en tegelijk schaamde ik me een beetje, want ik heb wel al die tijd in die skinny's rond gelopen en comfortabel is toch echt wel iets anders, daarbij zijn mijn benen ook zeker niet de mooiste en in een skinny ziet dat er een beetje vreemd uit. Nadat ik dit dus besefte kon ik niet wachten om eindelijk eens fijne broeken te kopen. En wat ben ik daar blij mee! Ik heb ze aan de onderkant toch ietsjes strakker gemaakt (met hulp van een vriendin die dat ook altijd doet) gewoon omdat ze anders niet mooi bij mijn schoenen vallen. Het zijn maar twee losse broeken en ik kan al niet meer zonder. Als ik dan weer eens mijn skinny aantrek voel ik me net een worstje en zit het eigenlijk nog irritanter dan voorheen. Ja, het leven van een tiener is hard.
 
En heb jij dit ook wel eens?
Love,
Me
Bron: We Heart It  

No comments:

Post a Comment