3012014

5x Favoriete Inspiratie Site's

Je ziet ze heel vaak op mijn blog voorbij komen, inspiratiebeelden. En ik struin me dan ook wat af als ik aan het bloggen ben. Meestal dezelfde site's maar wel met heel vernieuwende plaatjes elke keer opnieuw. Ik zet dus nu voor jullie mijn 5 favorieten op een rijtje.
Two male models looking at photos
Deze bron zie je het meeste op mijn blog voorbijkomen, eigenlijk gewoon omdat hier zo'n beetje alles op staat wat op Tumblr, Facebook, Pinterest etc. te vinden is. En er zijn zoveel gebruikers dat je echt continu weer iets nieuws tegenkomt. En ik kom hier niet alleen om plaatjes toe te voegen aan mijn artikelen maar ook om onderwerpen te bedenken voor artikelen. Maar dit is echt mijn all-time favorite!

Deze zie je ook wel eens voorbijkomen op mijn blog en dat komt omdat op We Heart It niet echt veel gehele looks te vinden zijn en hier alleen maar! Ook zijn de beelden niet super gepolijst en komen ze van over de hele wereld! Lookbook bezoek ik vaak als ik wil bepalen wat ik de volgende dag aan ga doen.

Deze site bevat allemaal beelden die handig zijn als je bijvoorbeeld iets moet ontwerpen (een poster etc.), want genoeg beelden zijn er te vinden met allemaal mooie afbeeldingen, tekeningen en natuurlijk ook foto's. Heel inspirerend om even te bezoeken :).

Dit, kwam ik veel later achter, is eigenlijk een 'winkel', maar het ziet er zo mooi uit met allemaal verschillende dingen, van huizen tot kleine hebbedingetjes. Variatie is hier zeker en gewoon heel leuk om even te bekijken.

'This is NOT a Street Style Blog' staat er in de beschrijving. "This is your photo-journalistic view into the daily world of fashion from cities and Fashion Weeks around the world.". Nou ja, need I say more?

Ook heb je natuurlijk nog Tumblr en Pinterest, maar eigenlijk maak ik hier niet echt veel gebruik van. Ook op Facebook zijn er trouwens ontzettend veel inspiratieplaatjes te vinden!
Waar kijk jij zoal op voor inspiratie?
Love,
Me
Bron: Le 21ème

No comments:

Post a Comment