2212014

Check This out: Leuke & Handige websites

We spenderen ontzettend veel tijd op internet. Maar er is ook zó ontzettend veel te vinden op internet van uitleg hoe je Yoga doet tot dat ene shirtje dat je al jaren zoekt en eindelijk vindt! En omdat je tijd op internet niet altijd nuttig hoeft te zijn, zet ik een paar leuke en handige websites op een rijtje.
Really
Deze site is heel handig om nieuwe muziek te ontdekken en je mood te verbeteren. Want er zijn hier duizenden afspeellijsten te vinden in verschillende categorieën. Heel leuk als je even geen zin hebt in de afgezaagde muziek die je al meerdere malen te vaak hebt gehoord. En nee wees maar niet bang de lijsten bestaan vaak ook wel meer uit alleen maar acht liedjes dus een lijst is echt niet zo snel voorbij, gelukkig!

Deze site is heel handig als je op zoekt bent naar een kledingstuk, maar het nergens kan vinden. Ook als je bijvoorbeeld een leuk jurkje op We Heart It ziet en je dol graag wilt weten waar je een soort gelijk kledingstuk kan kopen. Je plaatst gewoon een foto en mensen komen met adresjes waar je hetzelfde of een lijkende versie ervan kan vinden, super handig!

Dit is een 'blog' met elke dag meerdere heel leuke artikeltjes om te lezen. Niet altijd even nuttig, maar hé anders zouden we wel naar Wikipedia gaan, toch? 
Oké, dit is niet echt een site waar je echt uren op door kan brengen, maar het is toch wel even leuk om te kijken. En ook al is het reclame, ze hebben wel een punt. Dit is namelijk de site van Coca Cola bijpassend bij dat reclame spotje (je weet wel met die zingende kinderen en dat er heel de tijd eerst iets slechts in beeld komt en daarna wat er daarvoor goeds gebeurt). Plaatjes zoals hierboven kun je er vinden.

Deze is misschien heel slecht en al best oud, maar het blijf toch zeker grappig. Zeker als je met een stel vriendinnen bent. Tip: Als je vriendin even naar de wc is en haar laptop open heeft staan ga dan naar deze site en zet achter www.jebentzelfeen.nl/ (vergeet de / niet) je eigen boodschap (voor spaties tussen de woorden zet je een - tussen de woorden). Klap de laptop dicht en als hem opent staat dat ineens open, zeker heel grappig als je een inside joke erop zet!
Voorbeeld (voor als je het nog niet snapte): http://jebentzelfeen.nl/by-rebecca-to-you

Altijd al in die kast van die celebrity willen kijken? Dan moet je zeker eens een kijkje nemen op The Coveteur, hele mooie foto's en een mooi weergegeven site. Heel erg leuk om te lezen en zien!
Untitled
Altijd op de hoogte willen blijven van roddels? Dan moet je zeker eens een kijkje nemen op The Hollywood Reporter.

Ik struin maandelijks heel veel inspiratie site's af en daarvan is Designspiration er zeker een. Heel handig als je bijvoorbeeld een ontwerp opdracht hebt voor school, of inspiratie moet opdoen voor je notitieboekje waar je altijd in tekent (ik zeg maar wat!).

Vaak als ik films kijk zoek ik uit wie het geregisseerd heeft, wie er in speelden en waar zij verder nog in speelden. En op deze site kan ik alles vinden, van het genre tot kleine foutjes die er in de film zitten. Ja, ik zou echt niet weten wat ik zonder IMDB zou moeten... 
🐰
Dit is niet echt een website maar meer een pagina waar opstaat hoe je echt van nep bont kunt onderscheiden. Heel handig als je liever geen diertjes wilt dragen. Ja, ik ben tegen bont! En ook tegen angorawol.
Maar hierom vond ik het wel even nodig deze site te vermelden.

11. Please Help Me Beyoncé
Wie kent Beyoncé nou niet? Beyoncé heeft zo'n beetje de hele wereld veroverd en niet alleen omdat ze zo goed kan zingen. Wat zou ze eigenlijk niet kunnen? Wat ze ieder geval wel kan is advies geven! Ja, op deze site klik je 2 dingen aan over hoe je je voelt en je krijgt een clip van Beyoncé te zien, op jou afgestemd. Hartstikke leuk en de keren dat ik het heb uitgeprobeerd was het ook echt net het goede liedje op het juiste moment!

Ik kan er echt nog veel te veel toevoegen, dus wees niet verbaasd als er binnenkort weer zo'n soort lijstje te vinden is.

En welke site staat in jouw favorieten lijstje?
Love,
Me
Bronnen: Reasons to Believe & We Heart It

No comments:

Post a Comment