1612014

Film Review: Stuck in Love

Ik heb weer eens een film gekeken. Een film die ik al een tijdje wilde zien maar waar het gewoon niet van kwam. Nu heb ik hem gezien en vertel ik je er graag meer over...
Untitled
Plot: De film focust zich op een vader en zijn twee kinderen. Hun ouders zijn gescheiden, maar de vader is nog steeds verliefd op zijn ex en door de scheiding heeft de dochter een hekel aan haar moeder.
In de film zie je hoe de vader langzaam over zijn ex heen komt, de dochter die van zijn lang zal zijn leve niet een relatie wilde toch verliefd wordt en de zoon die verliefd wordt op iemand die drugsverslaafd is. Daarbij zijn ze alle drie ook nog eens schrijvers.
Jaar: 2012
Duur: 97 minuten
Genre: Komedie, drama en romantiek
Met: Greg Kinnear, Jennifer Connelly, Lily Collins, Kristen Bell, Logan Lerman & Nat Wolff
Regisseur: Josh Boone
IMDB cijfer: 7.2
Mijn mening: een romantische komedie met meer diepgang. Daar houd ik van. Geen liefde die meteen goed komt, geen problemen over wat ze aan moeten naar een date, nee echte problemen. Zoals drugsgebruik, bindingsangst. Dat maakt deze film zo goed! En doordat er 3 verschillende generaties zijn is er voor 'ieder wat wils'. De film focust zich dan ook niet totaal op romantiek, nee, de liefde is meer een bijrolletje in deze film. Aan het einde komt alles natuurlijk wel weer goed, zodat je niet met een leeg gevoel overblijft, maar juist een blij gevoel van: "Misschien gaat het niet altijd zoals je het zou willen maar uiteindelijk kom het helemaal goed en besef je wat je allemaal wel niet hebt in je leven". Gewoon een goede film dus, als je toch wat romantiek wilt maar ook eens wat meer diepgang.
Daarbij vind ik Lily Collins en Logan Lerman heel goede acteurs en dat bewijzen ze ook weer in deze film.
Trailer:

En heb jij Stuck in Love gezien?
Love,
Me
Bronnen: Youtube, We Heart it & IMDB

No comments:

Post a Comment