1712014

7 Days of color!

Ik heb een nieuwe site ontdekt die ik echt helemaal geweldig vind en waar echt heel veel informatie te vinden valt (die je niet per se nodig hebt maar wel leuk is om te weten). En het is allemaal héél erg leuk weergegeven. Omdat ik op deze site kwam door een plaatje over kleuren (het klinkt zo raar..) en ik er daarna nog tienduizenden andere handige dingen over kleuren vond besloot ik om een hele week elke dag een plaatje van Visual.ly te posten over kleur, het zal zichzelf allemaal nog wel uitwijzen. En geloof me het is echt de moeite waard om een bezoekje aan deze site te brengen.

♡

Ook vond ik nog een site waar je kleur schema's kan vinden. Bijvoorbeeld je wilt iets verven en je wilt van de kleurencirkel een triangel gebruiken (het klinkt ingewikkelder dan het is). Op deze site kan je precies zien welke kleuren in de cirkel daartegenover staan, superhandig dus! En heus niet alleen voor schilderen.

Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment