412014

The Varsity Jacket

Je weet wel, zo'n jasje dat ze in Amerikaanse films dragen. Een jasje met een school embleem erop. Hoe ze eraan komen weet ik nooit en of het echt gebruikelijk is in de schoolgangen van Amerikaanse scholen weet ik ook niet maar ik weet wel dat dit jasje een comeback aan het maken is. Langzamerhand komen ze steeds meer tevoorschijn, ik zie ze zelfs al in de winkels hangen (stiekem was dat eigenlijk bij de mannen afdeling maar dat maakt niet uit!). En ik ben er heel blij mee, want ik ben dol op dit jasje, lekker laid back. 
Tumblr

Draagtips
- Je kan in combinatie met een Varsity Jacket best een wat chiquere outfit aantrekken omdat dit jasje het weer helemaal terug in balans brengt.
- Eigenlijk is dit jasje met alles te dragen, als de kleuren maar goed matchen doet het hem meestal wel.
- Het maakt niet uit als het jasje net ietsjes te groot valt dat geeft het een nog betere uitstraling.
- Opgestroopte mouwen heeft een heel leuk effect bij dit jasje.
- De rest van je outfit mag best vrouwelijk zijn want dit jasje geeft het al snel een mannelijke touch.
- Je kan je jasje ook personaliseren door een embleem met bijvoorbeeld je voorletter te kopen en een jasje (zonder embleem) ermee te bedrukken.
- Je kan hem natuurlijk ook nog wat stoerder maken met bijvoorbeeld studs.
- Dit jasje is perfect voor een I-don't-have-anything-to-wear-day, omdat het overal bij past en altijd leuk is!

Inspiratiebeelden
taylor swift
Varsity Jacket | ℰllie's ℬlogCher Lloyd <3Do you speak Prada? | via Tumblroutfitvarsity jacket :))UntitledBorrowed from the Boys: 6 υπέρκομψα λουκ που δανειζόμαστε από τους άντρες! | Faysbook.grModel | via TumblrVarsity Jacket | ℰllie's ℬlog

Shopping
The Varsity Jacket

Hooded jacket
€51 - mychemicalromance.com
Victoria s Secret PINK letterman jacket
€58 - victoriassecret.com


AE Varsity Jacket
€72 - ae.com


21 MENS Prep School Varsity Jacket
€43 - forever21.com



Brand Varsity Jacket
€46 - shopjustice.com



En ben jij al fan?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment