2612014

Big Change

Untitled
Ik ga weer eens wat aan mijn blog veranderen en dan wel gezegd, de naam. En nu denk je waarom nu weer de naam? Nou eigenlijk omdat deze niet heel erg effectief is en volgens mij ook nog eens falend Engels (haha). Dus vanaf dinsdag (ik weet nog niet precies hoe laat) zal je mijn blog niet meer kunnen lezen via www.byrebeccatoyou.blogspot.com, maar via www.rebechew.blogspot.com. De nieuwe naam van mijn blog is dan ook RebeChew. Waarom RebeChew? Nou, Rebe van mijn eigen naam (Rebecca) en Chew van de bijnaam die een vriendin voor mij heeft namelijk, Chewbacca wat een personage uit Star Wars is niet dat ik daarop lijk of zo maar ze vond het gewoon leuk 'rijmen' op Rebecca. Ik denk dat deze naam stukken effectiever en ook persoonlijker is, vooral een voordeel is is dat de naam wat korter is en geen hele mond vol. Voor de rest zal er niets tot weinig aan mijn blog veranderen, blogberichten zullen niet ineens verdwijnen het is alleen via een ander adresje te vinden. Ik hoop dat jullie nog steeds blijven lezen en ik hoor graag jullie meningen hierover. 
Afgelopen week heb ik ook een Tumblr account aangemaakt op dezelfde naam en daar kun je ook even een kijkje nemen voor allemaal leuke dingen die ik op internet vind, zoals filmpjes, plaatjes, links etc.
Nou dan wens ik jullie nog veel leesplezier en hoop ik jullie vanaf dinsdag terug te zien op www.rebechew.blogspot.com!

Love,
Me
 Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment