1412014

5x Internet 'Comedians'

Internet neemt een steeds groter deel van ons leven in. Youtube is een van de best bezochte websites ever, met elke maand 1 miljard unieke bezoekers. Er staat zó ontzettend veel op Youtube dat er elke minuut 100 uur aan video's word geüpload. 
Veel muziek natuurlijk maar ook heel veel mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden, zoals grappen maken. Ik noem ze Internet Comedians, meestal zijn ze niet alleen actief op Youtube, maar ook op bijvoorbeeld Facebook, Vine, Instagram etc. En de laatste tijd ben ik een beetje verslaafd geraakt aan deze mensen omdat ze gewoon hilarisch zijn, dus zet ik mijn 5 favorieten op een rijtje!
🙈
Dit zijn ze dan op willekeurige volgorde:
1 Jamie's World
Bekend van: Facebook
Hier begon het eigenlijk allemaal mee, ik vond haar op Facebook nadat iemand een video van haar had geliked. Ik werd nieuwsgierig dus ging ik haar pagina bekijken en volgens mij heb ik 3 uur haar filmpjes zitten kijken, non-stop! Ze is gewoon geniaal en vooral omdat ze de meest normale dingen een grappig tintje geeft en ze zelfspot heeft wat een goede eigenschap is want je moet jezelf af en toe niet té serieus nemen.

Jerome Jarre
Bekend van: Vine
Ik kwam terecht bij Jerome Jarre doordat ik een filmpje tegenkwam dat Rock Paper Scissors Kiss! heette, ik vond het zo'n leuk filmpje dat ik meer van hem ging opzoeken en wat bleek hij blijkt de meest grappige filmpjes ever te maken!
Twitter, Facebook, Youtube, Vine-naam: JEROME JARRE

3 Nash Grier
Bekend van: Vine
Door Jerome Jarre kwam ik bij Nash Grier en hij is naast Jamie's World de allerleukste. Zijn filmpjes zijn hilarisch en zijn zusje die af en toe ook een rolletje in zijn filmpjes speelt is heel erg schattig. Sinds kort heeft hij ook een Youtube kanaal en post hij wat langere filmpjes, wat nog meer Nash Grier betekent!
Youtube Filmpjes, Youtube Vlogs, Facebook, Twitter, Vine-naam: Nash Grier

4 Bo Burnham
Bekend van o.a.: tv
Bo is een komiek, singer-songwriter, acteur, muzikant én internet celebrity (volgens Wikipedia), je kan hem bijvoorbeeld kennen van Zach Stone Is Gonna Be Famous. Maar ik ken hem vooral van zijn vine's en vind hem hilarisch!
Youtube, Facebook, Twitter, Website, Vine-naam: Bo Burnham

5 Roman Atwood
Bekend van: Youtube
Je kent vast wel dat filmpje van een jongen die zijn vriendin in de maling wil nemen door te zeggen dat hij vreemd is gegaan en dat zijn vriendin hem dan terug pakt door te zeggen dat ook zij is vreemdgegaan. Dat filmpje werd gemaakt door Roman Atwood. En Roman Atwood zet de meest geniale en grappige grappen op Youtube, zeker een kijkje waard en je kan er goed inspiratie opdoen voor je eigen grappen bij je vrienden!
Facebook, Twitter, Youtube
Van Roman Atwood kan ik geen filmpjes bijvoegen maar kijk zeker even op zijn Youtube kanaal want het is echt héél goed!

En waar kijk jij naar op Youtube?
Love,
Me
Bronnen: Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment