852014

Film Review: And While We Were Here

Een tijdje geleden vertelde ik jullie over uwantme2killhim? en omdat ik hier heel enthousiast over was en ook over de hoofdrolspeler Jamie Blackley wilde ik nog wel een film met hem erin zien. Al snel kwam ik terecht bij And While We Were Here, benieuwd of ik hem net zo goed vind? Lees dan snel verder!
Google Image Result for http://www.dvdizzy.com/images/a/andwhilewewerehere-01.jpg
Plot: Jane gaat samen met haar man Leonard voor zijn werk naar Italië. Als ze er zelf op uit trekt ontmoet ze Caleb (en meer kan ik er eigenlijk niet echt over zeggen anders verklap ik heel de film!)
Jaar: 2012
Duur: 83 minuten
Genre: Drama
Met: Kate Bosworth, Jamie Blackley & Iddo Goldberg
Regisseusse: Kat Coiro
Aftitelingssong: Jennifer Warnes - Famous Blue Raincoat
IMDB cijfer: 5.2
Mijn Mening: Ik moet eigenlijk meteen zeggen dat ik deze film nou niet super geweldig daverend nieuw vind. Het verhaal zelf is oké/mwah. Gelukkig zijn de locaties geweldig om te zien en heb je meteen zin om ook naar Italië op vakantie te gaan en verliefd te worden! Maar tja, echt heel enthousiast ben ik verder niet over deze film. 
Kijken als...: het zomer is en je bijvoorbeeld daarna naar het strand gaan, want dit is zeker een zomerfilm! In de winter is het ook wel te doen maar dan krijg je al snel weer het slechte weer op je neus gedrukt en dat is toch niet zo, lijkt me...
Trailer:

En heb jij And While We Were Here gezien?
Love,
Me
Bronnen: IMDB, Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment