2352014

5x Mijn favoriete modellen

Door Social Media krijgen de modellen steeds meer aandacht en lijken ze zowaar echte mensen te zijn (dat zijn ze natuurlijk ook, want ze hebben nog geen hele mooie robots kunnen ontwerpen). Ze krijgen dus stukken meer aandacht en worden continu gefotografeerd (en niet alleen voor campagnes). Vandaag dus een artikel met mijn vijf meest favoriete modellen. 
Artistic Photos - Ladies | Facebook

1. Rosie Huntington-Whiteley

Dit Engelse model trekt op een of andere manier altijd mijn aandacht met haar geweldige looks. Niet voor niets dus dat ze in dit lijstje staat. 

Lengte: 175 cm
Geboortedatum: 18 april 1987
Ze heeft meerdere malen in commercials van Burberry gezeten en heeft op verscheidene covers van de Elle, de Vogue en Harper's Bazaar gestaan. Ook heeft ze een paar shows voor Balmain gelopen.
Ze staat op de zestiende plek van best verdienende modellen en op de achtste plek van meest sexy modellen.
Tumblr
Untitled
Rosie Huntington-WhiteleyRosie Huntington-Whiteley Rocks Double Denim - Mama's A Rolling StoneRosie Huntington-Whiteley Photoshoot for Jalouse

2. Cara Delevingne

Dit is wel zo'n beetje een van de populairste modellen van dit moment en dat komt misschien omdat ze gewoon lekker zichzelf is en daar houden we van! Ze is gewoon geweldig en een geweldige free spirit!
Ze is Brits en haar zus Poppy Delevingne is ook model. 

Lengte: 176 cm
Geboortedatum: 12 augustus 1992
Vogue, I-D, Numero, W Magazine heeft ze allemaal gehad. Daarbij staat ze in commercials van onder andere DKNY, YSL en Burberry. Ook loopt ze vaak shows voor Chanel en natuurlijk Victoria's Secret.
Ze staat op nummer vijf van de Top 50 modellen.
/Cara Delevingne/CaraCara
Cara with FB

3. Karlie Kloss

Karlie Kloss staat eigenlijk pas sinds kort op  mijn lijstje van favoriete, eigenlijk pas sinds dat ik mijn haar korter heb geknipt (ja, ik heb mijn haar korter geknipt er is zo ongeveer 15cm vanaf en ik voel me zowat kaal!) en Karlie's haar komt heel erg in de buurt van mijn kapsel nu (mijn haar is nog net iets langer), maar daarom is ze heel handig om inspiratie op te doen!
Karlie werd ontdekt toen ze meeliep in een modeshow voor het goede doel voor een vriend van haar die kanker had. Ze heeft ballet gestudeerd en loopt daardoor altijd heel galant over de catwalk.

Lengte: 180 cm
Geboortedatum: 3 augustus 1992
Ze heeft al op meerdere covers van de Vogue en de Elle wereldwijd gestaan en werkt natuurlijk ook voor Victoria's Secret. Maar ze heeft ook in campagnes gestaan voor onder andere Jean Paul Gaultier, Lacoste en Lancaster.
Ze staat op de zevende plek van de Top 50 modellen en op de 28ste plek van best betaalde modellen.
Karlie Kloss | Tumblr
-This Week In Pictures - Keira Knightley - MaryKate and Ashley Olsen - Lupita Nyongo (Vogue.com UK)Untitled


4. Miranda Kerr

Oké, dit klinkt misschien gemeen om te zeggen maar iets in mij vind Miranda Kerr iemand die niet zo aardig lijkt. Maar haar kledingstijl is gewoon te goed om te negeren! Daarom staat ze dus zeker wel in dit lijstje, omdat ze heel erg handig is om inspiratie van op te doen.
Miranda Kerr komt uit Australië en is afgelopen maanden veel in het nieuws geweest omdat ze gaat scheiden van (of is ze al gescheiden) van Orlando Bloom, met wie ze in 2010 trouwde. Gelukkig blijven ze nog wel bevriend voor hun zoontje (vandaar dat er af en toe nog wel eens foto's voorbijkomen van alle drie samen).

Lengte: 175 cm
Geboortedatum: 20 april 1983
Ze heeft meerdere malen op de Elle, Vogue en Harper's Bazaar gestaan. Ook heeft ze in campagnes gestaan van H&M, Mango, Swarovski en natuurlijk werkt ze ook voor Victoria's Secret.
Ze staat op de vijfde plek van meest sexy modellen en op de achtste plek van meest verdienende modellen.
High Fashion
MirandaMiranda~

5. Doutzen Kroes

Deze Nederlandse blondine kan natuurlijk niet in het lijstje ontbreken. Het boegbeeld voor zo'n beetje elk Nederlands meisje dat er ook maar van droomt om model te worden. Daarbij heeft ze ook buiten haar werk de mooiste looks. 

Lengte: 175 cm
Geboortedatum: 23 januari 1985
Ze werkt(e) onder andere voor Victoria's Secret, L'Oreal, H&M, Miu Miu, Tiffany & Co.. Ook heeft ze op verscheidene covers gestaan van Vogue, Elle en GQ.
Ze staat op de zesde plek van meest sexy modellen en op de vierde plek van meest verdienende modellen.
I love it ❤️


En wie is jouw favoriete model?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, Models, Instagram, Wikipedia

No comments:

Post a Comment