1552014

Film Review: Push

Vandaag weer een film die niet binnen één van mijn favoriete genres bevat, maar gelukkig wel Dakota Fanning en Chris Evans. En dan heb ik het natuurlijk over de film Push! Nieuwsgierig naar wat ik ervan vond? Lees dan zeker snel verder!
push movie gif - Google zoeken

Plot: Mensen met bovennatuurlijke krachten worden opgespoord door The Division die deze mensen willen 'gebruiken' als 'wapen'. Maar om dit tegen te gaan gaan Cassie Holmes (Dakota Fanning) en Nick Gant (Chris Evans) opzoek naar Kira Hudson (Camilla Belle) die wordt gezocht door The Division omdat ze de eerste is die 'de behandeling' overleefd heeft.
Jaar: 2009
Duur: 111 minuten
Genre: Actie, Sci-fi, thriller
Met: Chris Evans, Dakota Fanning, Camilla Belle, Djimon Hounsou
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Paul McGuigan
Motto: Their powers make them an endangered species
IMDB cijfer: 6.1
Mijn mening: Mijn mening over deze film schommelt een beetje, op sommige momenten vond ik hem echt helemaal niets en op andere vond ik hem best oké. Maar je kan denk ik wel opmaken dat ik niet zo heel enthousiast ben over deze film. Misschien omdat die niet in mijn favoriete genres ligt, misschien omdat alles heel 'bewegelijk' is (ik weet niet precies hoe ik het anders kan omschrijven maar de beelden schieten van hop naar her) en daardoor krijg ik hoofdpijn (echt waar!).
Er waren natuurlijk ook wel wat pluspunten aan de film zo was het best goed vormgegeven en zaten Dakota Fanning en Chris Evans erin :). Ook voelde het niet alsof die te lang duurde en het einde was wel goed bedacht.
Maar al met al, niet helemaal mijn film.
Kijken op...: een zaterdag/vrijdagavond
Trailer:


En heb jij Push al wel eens gezien?

Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment