452014

Klaagzang

Waarschijnlijk is zeuren en klagen een van de eerste dingen dat mijn vriendinnen zouden zeggen als ze vragen wat ik vaak doe. Want ik ben niet altijd positief en die glimlach op mijn gezicht, zegt niet alles. Ik kan uren (maak daar maar dagen van) zeuren. En nu klinkt het volgende artikel misschien niet zo heel interessant voor je, toch raad ik je aan om verder te lezen want misschien herken je mijn irritaties wel. Daarbij staan er ook een films tussen die niet de moeite waard zijn, dus dan ben je alvast gewaarschuwd. Dus kom maar even op met het gezeur en geklaag! En laten we daarna alles weer positief bekijken ;).
(:
Vat sommige irritaties niet persoonlijk op, het is gewoon mijn mening en je kan net zo goed de uitzondering op de regel zijn. 

UGGs
Ik kan me ergens wel voorstellen dat deze schoenen (laarsjes eigenlijk) lekker zitten, maar draag ze dan alsjeblieft thuis en niet naar werk/school, de supermarkt kan nog net of bij het uitlaten van je hond. Maar verder gewoon niet. Alsjeblieft, laat ze gewoon thuis staan of koop ze niet!

Nep nagels
Ze zijn irritant, ze zijn te groot, ze kunnen pijn doen, dat zijn maar een paar redenen waarom ik iets tegen nep nagels heb. Maar ook hier is er een uitzondering mogelijk, namelijk als ze niet te groot en puntig zijn en ze natuurlijk fijn zitten zonder na een dag er al af te vallen (en die ene die er dan nog wel drie weken op blijft zitten).

Recepten voor gezond eten
Ik ben ontzettend slecht in koken en recepten boeien me ook niet zoveel (thank god for mamma!) en als ik mijn blogs dan doorlees en ik zie een recept voor een of ander gezond iets klik ik meteen op de knop Mark as read (Bloglovin'). Als het een recept is voor bijvoorbeeld muffins of iets, kan ik het nog wel eens gaan bekijken.

Hoofdpijn
Tja, dit is gewoon irritant. Ik heb er meestal aan het eind van de dag last van en in de zomer als het warm is. Niet veel aan te doen, maar wel barstens irritant.

Suckerpunch
Slechte film nummer 1. Deze heb ik al wel even geleden gezien maar wat ik me nog kan herinneren als slecht is dat het verhaal totaal niet te volgen is en ze allemaal in de meest onrealistische (en vrouwonvriendelijke) kleding rondlopen. Tja, gewoon geen film voor mij.

Untitled

Spring Breakers
Slechte film nummer 2. Hier zullen misschien een paar mensen het niet met mij eens zijn, maar wat is dit een bagger film. Ze hadden toch wel iets beters kunnen bedenken? Zo'n goede cast en dan zo'n raar flut verhaal, waarschijnlijk ook gewoon niet echt iets voor mij.

Quiz uitslagen die niet zijn wat je wilde
Haha, misschien niet echt een heel erge irritatie; maar als je dan een quiz doet in een tijdschrift of op het internet en je hoopt op die ene uitkomst en je krijgt een heel andere ga je je meestal toch afvragen aan welke vragen het gelegen zou hebben..

Kokos
Als iemand mij iets met kokossmaak voorschotelt ben ik weg, dat is gewoon één van de vieste smaken die ik ooit heb geproefd. Waarschijnlijk zal hier ook niet iedereen het mee eens zijn. By the way bodylotions of iets wat een geur van kokos heeft daar heb ik geen problemen mee.

The Vineyard
Slechte serie. Omdat het geacteerd is maar het is heel erg slecht geacteerd en het lijkt net een reality programma. Ik weet niet het is gewoon flut, waarschijnlijk heb je er ook nog nooit van gehoord en houdt dat vooral zo.

Get Lucky - Daft Punk
Niets tegen Daft Punk of zo, maar toen Get Lucky uitkwam snapte ik niet echt waar al dat enthousiasme vandaan kwam, zo'n goed nummer is het nou ook weer niet. Toen het ook nog eens elk uur op de radio werd gedraaid heb ik er misschien wel een kleine irritatie aan overgehouden :$. Gelukkig dat het nummer nu bijna niet meer wordt gedraaid (Yeah!).

Vastlopende apparaten
Je computer die vastloopt of je mobiel of je tablet, je herkent het vast wel. Dan vragen ze je er gewoon om geïrriteerd te raken.

Repost-My nails 😘

Afbladerende nagellak
Want dan ga ik het afkrabben en zijn mijn nagels helemaal verpest.

Te weinig slaap
Ik ben een beetje een ochtendmens (daar zullen mijn ouders het niet echt mee eens zijn), maar als ik te weinig slaap heb gehad dan ben ik gewoon überchagrijnig. Niets aan te doen. Sorry, alvast als je het een keer moet meemaken.

Geremixte muziek
Deze valt op zich wel mee, maar over het algemeen vind ik de remixen van liedjes niet zo goed en verpestte ze het origineel een beetje. Maar hier zijn vele uitzonderingen van te geven die het wel beter hebben gemaakt.

Katten
Ik was vroeger altijd bang voor katten en honden, die honden angst is nu weg (is wel handig als je een hond hebt) maar ik heb nog steeds niet met katten. Ik ren niet gillend weg als ik er een zie (vroeger wel), maar zal ze wel continu in de gaten houden. Want laat ze het eens wagen op mijn schoot te springen.

Gemene mensen
Tja, nogal logisch. Maar denk nou niet dat ik iemand meteen een slecht/gemeen mens vind, ik zie altijd nog wel in dat ieder mens gewoon aardig is maar gewoon niet altijd tegen mij. Jammer voor ze :).

Adorable

Altijd op eten en beweging moeten letten
Het is gewoon irritant dat ik (en waarschijnlijk nog een heleboel andere jongens en meiden) heel de tijd op mijn uiterlijk moet letten en dan vooral het eten en de beweging. Want als je dat chocolaatje eet kom je in een keer een kilo aan, terwijl een ander dat niet heeft. De wereld is gewoon oneerlijk!

Verplicht iets moeten doen
Ik ben gewoon heel eigenwijs en doe iets liever niet als iemand dat van me verwacht. Met uitzondering van de echt noodzakelijke dingen, zoals school (ik ben af en toe nogal een nerd).

Koffie (inclusief Starbucks)
Hier zullen vele het met me oneens zijn, maar ik heb zo'n hekel aan koffie. Ik kan gewoon niet wennen aan die smaak (en hoop eerlijk gezegd ook niet dat ik het ook nooit ga doen, want koffie is ook weer niet zo heel goed voor je). Daarbij tel ik ook Starbucks, ik was zelf ook helemaal fan van Starbucks, ik was er nog nooit geweest, maar goed. In Parijs eerste keer, had ik gewoon een flesje drinken dat ze bij de supermarkt ook hebben en een muffin (daar kan men niet echt veel fout aan doen). Tweede keer een soort van milkshake-achtig iets en cheesecake, de 'milkshake' was ontzettend slap van smaak en ik wist niet dat cheesecake echt naar kaas zou smaken (naïef ik weet het, ik dacht dat het gewoon kwarktaart was...). Daarbij vind ik Starbucks ook best wel duur. Sorry, voor mij dus geen Starbucks meer.

Roddelen
In negatieve zin bedoel ik deze dan. Het is altijd stom om te moeten bedenken dat andere mensen het waarschijnlijk over jou hebben en je onderuithalen om zelf beter over te komen. Al kan ik natuurlijk niet ontkennen dat ik nooit roddel.

Rokers
Tja, het stinkt gewoon en is ook nog eens superslecht voor je.

En nu ik al mijn irritaties heb opgeschreven en er lekker over heb gezeurd, kan ik er weer tegenaan. En laten we even positief blijven. Als dit al mijn irritaties zijn, dan zijn er nog honderden leuke dingen voor terug!
Wat zijn jouw irritaties?
Love,
Me
Bron: We Heart It
Follow my blog with Bloglovin

No comments:

Post a Comment