652014

Film Review: Just Go With It

Een film review van de meest hilarische romkom die ik ooit heb gezien, Just Go With It...
Oh Palmer, you're not a whore!


Plot: Plastisch chirurg Danny, die zijn huwelijksring (hij is niet echt getrouwd) gebruikt om vrouwen het bed in te krijgen, komt een meisje tegen die hij toch wel echt leuk vindt. Eén probleempje hij hangt er een heel leugenverhaal omheen, waardoor hij opzoek gaat naar een nep-ex-vrouw.
Jaar: 2011
Duur: 117 minuten
Genre: Komedie en romantiek
Met: Adam Sandler, Jennifer Aniston, Brooklyn Decker, Nick Swardson
Vanaf: 6 jaar
Regisseur: Dennis Dugan
IMDB cijfer: 6.4
Mijn mening: De humor hierin is echt zó slecht en tegelijk maakt dat het tien keer zo grappig. Ik lag echt dubbel na het zien van deze film. En het verhaal mag dan wat afgezaagd zijn, alleen voor de humor is de film echt de moeite waard. Het is leuk dat het een romkom is maar dan juist weer wat minder meisjesachtig (ik noem het even zo). Door de schuine en seksistische humor vinden jongens het vast niet erg om mee te kijken, alleen moet je ze dan wel even overhalen want het genre is nog steeds romkom (dat schrikt ze eigenlijk al snel af...). Ook helpt het dat het verhaal vanuit een man is en niet vanuit een vrouw.
Perfect voor: Vrienden avondje
Trailer:

Heb jij Just Go With It al gezien?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment