352014

5x Actrices die wat meer aandacht verdienen

Er zijn zo ontzettend veel acteurs en actrices op deze aardbol (:P) dat ze gewoon niet meer te tellen zijn. Sommige zijn goed, sommige niet echt. En sommige zijn wel goed maar zijn nog niet echt echt doorgebroken terwijl ze al wel heel wat hebben gedaan. Vandaag dus een lijstjes van vijf actrices die iets meer aandacht verdienen. 
Untitled

1. Adelaide Kane (23)

Adelaide ken ik vooral van de tv-serie Reign, waar ze in de meest mooie jurken mag rond paraderen en verliefd mag spelen op Toby Regbo en Torrance Coombs wat bepaalt geen straf moet zijn, maar naast Reign heeft ze toch al best wel wat films op haar cv staan. Zoals: The Purge, Louder than Words, Goats, Blood Punch en Donner Pass. Ook heeft ze een rolletje gehad van elf afleveringen in de serie Teen Wolf als Cora. Voor 2014 staat de film Where The Devil Hides (een thriller) op het programma en natuurlijk de serie Reign. 

Cierra Ramirez is Gorgeous

2. Cierra Ramirez (19)

Deze Texaanse chick is vooral te zien in tv-series, waaronder ook The Fosters waar ik haar uit ken. Haar karakter in The Fosters levert af en toe de meest grappige situaties op, maar ook is ze het voorbeeld van de meeste tienermeisjes. O en ze draagt ook nog eens superleuke kleding in de serie, met de mooiste (slee)hakken! Films waar ze onder andere in heeft gespeeld zijn All In en Girl in ProgressVoor 2014 staat er voor nu nog niet echt iets nieuws op het programma, behalve natuurlijk de serie The Fosters

#

3. Anna Faris (37)

Dit is misschien een vreemde tussen een lijst met allemaal van die jonkies (niet dat ik zeg dat ze oud is! Want dat is ze echt nog niet!). Anna heeft al zo ontzettend veel gedaan (zeker in vergelijking met de rest van deze lijst, met uitzondering van Brie Larson), maar toch is ze niet echt iemand die blijft hangen heb ik het idee. Daarom vond ik wel dat ik haar in het lijstje moest zetten. Waar ik haar voor het eerste echt heb 'ontdekt' is in de film What's Your Number?  waar ze met (Captain America) Chris Evans in speelt. Ook speelde ze in Movie 43, The Dictator (review komt op 27 mei online), I Give It A Year, The House Bunny, Scary Movie 1; 2; 3 en 4 en nog tig andere films. Waarschijnlijk heb je haar wel eens gezien in een film. Voor nu is ze vooral bezig met de tv-serie Mom.

short term 12 | Tumblr

4. Brie Larson (24)

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van haar gehoord voor de film Short Term 12, maar als ik op haar filmcv kijk kom ik erachter dat ik haar al in minstens vijf meer films heb gezien, zoals Don Jon, 21 Jumpstreet, The Spectacular Now (review komt op 3 juli online). Raar dus dat ik eigenlijk nog nooit van haar gehoord had! Maar daarom staat ze ook in deze lijst. Voor 2014 én 2015 staat er al weer heel wat op het programma namelijk de films: Basmati Blues, The Gambler, The Good Luck of Right Now, Room en Trainwreck. Brie Larson zullen we dan sowieso nog wel vaker voorbij zien komen.

Asdfghjkl

5. Maia Mitchell (20)

Oké, dit is echt de laatste van The Fosters, ik beloof het! Het is namelijk ook de laatste van de lijst. En hoewel ik al die andere van The Fosters allemaal heb genoemd (ook bij de Acteurs lijst vorige week), is Maia Mitchell toch stiekem wel de hoofd-hoofdrolspeelster van de serie, wat ze echt heel erg goed doet! Maar naast in The Fosters te spelen speelde ze ook onder andere in de tv-serie Mortified en de film The Philosophers. Voor nu staat er alleen nog The Fosters op de planning.

Wie verdient volgens jou wat meer aandacht?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It & IMDB
Follow my blog with Bloglovin

No comments:

Post a Comment