3152014

Playlist: May 2014

Het is weer het eind van de maand en dus tijd om terug te blikken. En dan vooral muzikaal gezien. Ik heb aan het begin van mei weer een afspeellijst gemaakt en daar door heel mei heen liedjes in gezet die ik maar blijf draaien. Nieuwe liedjes maar ook liedjes die ik weer herontdekt heb. 

Titel - Artiest
Onderstreepte zijn mijn aanraders die je zeker moet luisteren!
  1. Berlin - New Politics
    Deze is gewoon lekker energiek en met dat steeds lekkerder wordend weer is dat helemaal op zijn plaats. 
  2. Hit It - American Authors
    Net als bij Berlin van New Politics, lekker energiek en daarbij zijn American Authors gewoon geweldig!
  3. You (Ha Ha Ha) - Charli XCX
    Nog een beetje van vorige maand van de film Vampire Academy.
  4. Fine By Me - Andy Grammar
  5. Sheezus - Lily Allen
  6. Oh Cecilia (Breaking My Heart) - The Vamps
    Ik heb al eerder geschreven over hoe erg ik uitkeek naar het album van The Vamps. Toen kwam het uit en viel het toch wel een beetje tegen eerlijk gezegd, waarschijnlijk had ik ook gewoon te hoge verwachtingen. En aan het begin van deze maand waagde ik me er nog een keer aan en alles klonk ineens tien keer beter. Dat bewijst maar weer dat het moment waarop je het luistert net zo belangrijk is als het nummer!
  7. Do or Die - Thirty Seconds To Mars ft. Afrojack
  8. Wasted - Tiësto ft. Matthew Koma
  9. Arabella - Arctic Monkeys
  10. Move My Way - The Vamps
  11. Fred Astaire - San CiscoIk hou van dit lied, zo happy en energiek! Deze gaat deze zomer heel vaak op repeat staan, sowieso!
  12. Shout About It - The Vamps
  13. Be My Forever - Christina Perri ft. Ed Sheeran
    Ed Sheeran én Christina Perri! Dat kan toch gewoon niet misgaan? En inderdaad. Hij is alleen nog niet uitgekomen in ons land maar ik raad het je zeker aan hem even uit te checken via Youtube. 
  14. The Youth - MGMT
    Deze track doet me denken aan de film The Kings Of Summer (filmreview komt 24 juni). En als ik een liedje onthoud bij een film blijft die scène voor altijd in mijn hoofd afspelen als ik het liedje hoor dan heeft diegene die dus de muziek uit kiest bij de film heel goed werk verricht!
  15. Calling All Hearts - Robin Thicke, Jessie J, Nile Rogers & Philip Bailey
    Mega samenwerking :)
  16. High Hopes - The Vamps
    I can move in with you
    And we could get married too
    Go on our honeymoon
    Maybe we should finish this coffee first
    Favoriete stukje uit dit liedje, het is leuk dat ze er ook een beetje humor in hebben gestopt!
  17. Apartment - Young The Giant
    Deze is helemaal niet nieuw ofzoiets maar gewoon heel leuk om te horen.
  18. Love In The 21st Century - Neon Trees
    Energiek is wel het keyword voor deze playlist volgens mij. Bij de Neon Trees kun je ook bijna niet anders verwachten.
    Your kisses taste so sweet
    But then you click 'Delete'
  19. First Love - Jennifer Lopez
    Normaal ben ik niet zo van Jennifer Lopez' muziek, maar deze vind ik best wel leuk en is natuurlijk ook weer energiek.
  20. Adore You - Miley Cyrus
    Dit is echt een heel mooi en best wel lief lied.
  21. Is It Right - Elaïza
    Inzending van Duitsland bij het Songfestival. Voor het optreden tijdens de finale stond deze echt op repeat maar toen zag ik hun optreden live en het stelde me nogal teleur (waarschijnlijk waren ze nogal zenuwachtig, wat heel begrijpelijk is) dus sindsdien ben ik iets minder fan. Maar het is toch echt wel een goed liedje!
  22. Electric Feel - MGMT
  23. No Matter Where You Are - Us The Duo
    Deze heb ik eigenlijk maar vlug toegevoegd en daar heb ik best spijt van, maar ik mag van mezelf er geen liedjes uit gooien omdat aan de begin van de maand ik weer heel andere muziek luister als aan het eind van de maand en als ik dan aan het eind van de maand ga aanpassen wordt het niet meer realistisch. Ik zeg trouwens niet dat dit geen goed lied is, het is oké.
  24. Family - Catey Shaw
    Energiek en gewoon geweldig!
  25. Nobody To Love - Sigma
  26. Dare (La La La) - Shakira
  27. You Don't Care About Me - Shakira
    Ik heb deze maand ook even het nieuwe album van Shakira geluisterd en dit liedje is mijn favoriet! Eerst dacht ik dat het over een kind gaat want ik verstond I told you teacher maar ze zingt eigenlijk I fold you t-shirt. Haha, ik vond de tekst al een beetje raar worden.
  28. Sex - The 1975
  29. Word Up! - Little Mix
  30. All The Way - Timeflies
  31. San Francisco - The Mowgli's
    Gewoon allemaal lekker zomers, zeker voor nu is dat perfect!
  32. Tip Toes - Jayme Dee
    Ik hou van dit lied! Ook weer lekker energiek en misschien een beetje afgezaagd liefdesliedje maar daardoor zeker niet minder leuk.
  33. Promises - Nero (Skrillex remix)
    Ik ben totaal niet van de remixes, echt niet. Maar het lijkt wel met de leeftijd te komen want de laatste tijd luister ik toch wat vaker een remix en kan ik ze ook wel waarderen, zoals deze.
  34. Crescendo - Jetta
    Aan deze heb ik even moeten wennen (twee keer luisteren om precies te zijn), maar dit is nou eigenlijk echt goede muziek. Ik hou ervan!
  35. Love Never Felt So Good - Michael Jackson Ft. Justin Timberlake
  36. Jealous (It ain't with it) - Chromeo
  37. Harlem - New Politics
  38. Headlights - Eminem ft. Nate Ruess
    Ik ben ook nooit echt een superfan geweest van Eminem maar dit liedje met Nate Ruess is echt heel goed. Hoe vaker ik hem hoor, hoe beter die wordt. Eerlijk gezegd als Nater Ruess niet mee zou zingen in die liedje dan zou ik hem waarschijnlijk niet leuk hebben gevonden.
  39. We'll Be Alright - Travie McCoy
  40. Who You Are - Ed Sheeran
  41. Stay With Me - Sam Smith
    Dit is ook een van mijn favorieten van de lijst, heerlijk dat koor dat erbij komt! Lekker dramatisch!
  42. Extraordinary - Clean Bandit ft. Sharna Bass
    Nieuwe Clean Bandit, even wennen maar zeker leuk! Ik hoop dat het net zo'n hit wordt als Rather Be.
  43. Talk Is Cheap - Chet Faker
  44. From Eden - Hozier 
    Zomeravonden muziek, noem ik dit.
Waar heb jij zoal naar geluisterd afgelopen maand?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment