2752014

Film Review: The Dictator

Ik moet eerlijk toegeven ik heb nog nooit de film Borat gezien of Brüno, omdat ik altijd dacht dat is toch niet echt iets voor mij. Nu heb ik The Dictator gezien waar Sacha Baron Cohen ook in speelt. Nieuwsgierig of het iets is? Lees dan snel verder!
Google Image Result for https://s3.amazonaws.com/sitecdn/quotepictures-cdn/uploads/The-Dictator-Quotes-I-love-it-when-women-go-to-school.jpg
Plot: Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) probeert een democratie in zijn land te voorkomen. Door naar New York te gaan waar hij Zoey (Anna Faris) ontmoet. 
Jaar: 2012
Duur: 83 minuten
Genre: Komedie
Met: Sacha Baron Cohen, Anna Faris, John C. Reilly
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Larry Charles
IMDB cijfer: 6.4
Mijn mening: Ik heb me echt rot gelachen tijdens deze film. Voorheen dacht ik altijd dat de humor té flauw zou zijn en gewoon niet grappig. En ik had gelijk hij is té flauw en daardoor juist grappig. Al moet ik wel toegeven sommige grappen waren net iets té grof naar mijn idee en die vond ik dan ook echt niet kunnen. Het verhaal van de film is wat afgezaagd maar bij deze film is het verhaal meer de achtergrond en Aladeen het belangrijkste met zijn flauwe, seksistische, grove, discriminerende grappen. 
Wat ik wel merkte is dat hij best kort is, hij was zo voorbij...
Maar ik zou je aanraden deze film te kijken, hij kan af en toe net niet door de beugel kunnen maar dat is maar 10 % van de film. Hij is echt heel erg grappig en misschien ga ik toch een keer Borat of Brüno kijken.
Kijken met...: Een stel vrienden, je broertje
Trailer:


Heb jij The Dictator gezien? Of Borat? Of Brüno?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment