2252014

Film Review: Walk of Shame

Vandaag staat er een komedie op het programma. De Komedie Walk Of Shame is vandaag als het goed is ook te zien in de Nederlandse bioscopen. Nieuwsgierig of het een echt grappige komedie is? Lees dan snel verder voor de review!
Novo cartaz da comédia “Walk of Shame” com Elizabeth BanksCinema BH - Tudo sobre Cinema e seus filmes preferidos! | Cinema BH - Tudo sobre Cinema e seus filmes preferidos!
Plot: Nieuwslezeres Meghan (Elizabeth Banks) is net gedumpt door haar verloofd en ze blijkt ook nog eens niet de baan te krijgen die ze heel graag wilde, tijd voor een avondje stappen met vriendinnen dus! Maar dat loopt niet helemaal goed af...
Jaar: 2014
Duur: 95 minuten
Genre: Komedie
Met: Elizabeth Banks, James Marsden, Gillian Jacobs, Sarah Wright
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Steven Brill
Motto: Awesome night. Epic aftermath.
Soundtrack (Persoonlijk): Let's Go Home - Best Coast
IMDB cijfer: 6.1
Mijn mening: Toen ik begon met het kijken van deze film had ik er eigenlijk nog helemaal niets van gehoord en ik had de trailer ook niet gezien, ik had dus totaal geen verwachtingen en dat is eigenlijk maar beter ook. Dat klinkt negatief maar zo bedoel ik het niet, dan zou het verhaal misschien al te veel 'voorgezegd' zijn. Af en toe is het dus ook goed om even impulsief een film te kijken zonder enige 'voorbereiding'. Het is duidelijk te merken een komedie en echt hilarisch! Het is lekker dramatisch en ze heeft zo ontzettend veel pech (Bridget Jones move over :P)dat het een beetje onrealistisch wordt, maar dat maakt helemaal niets uit! Ongeveer het eerste kwartier-halfuur leek het me een nogal afgezaagde film te worden, maar hoe verder de film vorderde hoe beter die werd! Het einde was natuurlijk al wel vroeg aan te zien, maar de rest van het verhaal maakt dat helemaal goed! Daarbij zit er ook nog een ienieminierandje romantiek aan, wat ook totaal niet erg is :). 
Zelf werd ik helemaal meegesleurd in het verhaal en betrapte ik mezelf erop dat heel enthousiast mee zat te roepen dat ze iets wel moest doen of juist niet. En ook betrapte ik mezelf op een paar grote lachaanvallen. Zeker een aanrader voor een leuke, 'luchtige', hilarische filmmiddag! 
Kijken met...: Iedereen, het heeft voor iedereen wat wils!
Trailer:

Ben jij van plan om Walk Of Shame te gaan kijken?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment