2952014

Film Review: White House Down

Weer eens een film die echt heel erg buiten mijn normale genres valt. Maar daarom zeker niet nodig om overheen te kijken. Ik heb namelijk de actiefilm White House Down gekeken. En daar schrijf ik vandaag een review over voor jullie!
Untitled

Plot: Cale (Channing Tatum) gaat met zijn dochtertje Emily (Joey King) naar het Witte Huis voor een sollicitatie en ze nemen ook meteen een rondleiding. Als dan het Witte Huis wordt aangevallen, probeert Cale zijn dochter en de president (Jamie Foxx) te beschermen.
Jaar: 2013
Duur: 131 minuten
Genre: Actie, drama, thriller
Met: Channing Tatum, Jamie Foxx, Maggie Gyllenhaal, Joey King
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Roland Emmerich
Motto: It will start like any other day.
IMDB cijfer: 6.4
Mijn mening: Dit is eerlijk gezegd wel een van de laatste films waarvan ik verwacht had dat ik ze ooit nog zou kijken, maar als iemand hem opzet kan ik als filmfreak natuurlijk niet niet gaan kijken. Dus heb ik hem gezien en ik vond hem echt supervet. Hoewel ik het verhaal al na tien minuten kon vertellen aan de persoon naast me, want het is nou eenmaal een ontzettend voorspelbaar verhaal was de actie heel erg jaloersmakend (haha, vat dit niet raar op het zag er gewoon super vet uit!). Daarbij zaten Jamie Foxx en Channing Tatum ook nog eens in de film en met die twee goede (en knappe) acteurs is het sowieso al een reden om hem te kijken.
Ik zou hem dus wel aanraden, hoewel ik niet veel ervaring heb met actie films zoals deze en hem daardoor dus niet echt goed kan beoordelen is het zeker even de moeite waard om uit te proberen. Al stop je na tien minuten al met kijken, maakt niet uit. Probeer het gewoon eens!
Kijken met...: een groep vrienden, broertje.
Trailer:


Heb jij White House Down gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment