422014

Youtube 'News'

Vandaag zet ik weer wat opvallende video's die ik ben tegengekomen de laatste tijd op een rijtje en ook mijn favoriete liedjes :). 


Dit vind ik zo'n goed initiatief. Eerst merkte ik eigenlijk niet eens dat ze zoveel veranderde omdat het stapje voor stapje ging maar toen je voor en na naast elkaar zag was het echt heel veel!

Van dit liedje wordt ik gewoon ontzettend vrolijk! That's all!


 Dit is best wel eng...

Haha, super leuk gemaakt!

De liedjes die de laatste tijd vaak op repeat staan:


Tja, dat was het wel weer zo'n beetje vandaag :)
Wat heb jij laatst nog ontdekt op Youtube? Of welk liedje staat bij jouw non-stop op repeat?
Love,
Me
Bron: Youtube
PS. Op mijn Tumblr post ik ook vaak leuke video's die ik op Youtube heb gevonden!

No comments:

Post a Comment