1122014

Fake Leather Pants

Je ziet ze al een tijdje voorbij komen in het straatbeeld en ik moet dan ook toegeven dat ik vandaag ontdekte dat ik ze stiekem toch wel heel leuk en mooi vind. Eerst vond ik het altijd ietsjes té maar toen ik vandaag tijdens het shoppen bij de H&M besefte dat ik er toch wel een wilde passen besefte ik dat ook ik nu fan ben (nu alleen nog een goede vinden). En dan heb ik het natuurlijk over de nepleren broeken!

Inspiration

Filip Roth Woll / Leather Black Tunic, Filip Roth Quilted Jacket With Detachable Sleeves

Tips
- Het meest wordt deze broek gecombineerd met basic items om hem er echt even uit te laten knallen. Printjes en veel kleur dus liever niet.
- Combineer hem met een blouseje voor een wat chiquere effect.
- Ook kan je hem goed combineren met vesten die nu helemaal happening zijn.
- Eigenlijk past bij een leren broek bijna alles, als je maar de regel onthoudt strak onder (= skinny broek) dan los boven en andersom. Dan zit je eigenlijk wel goed.
- Ook qua schoenen valt er veel met deze broek te combineren.

Shopping

Leather Weather

Club Monaco wide pants
€73 - clubmonaco.com


Karl Lagerfeld 5 pocket pants
€54 - theoutnet.com


Jack BB Dakota slim pants
€48 - dailylook.com


Boohoo skinny trousers
€41 - boohoo.com


Black trousers
€58 - nelly.com


Topshop black drawstring pants
€54 - topshop.com


Faux leather trousers
€42 - owntherunway.com


Estradeur zip pants
€38 - nelly.com



Love,
Me
Bronnen: Style Tag & Lookbook

No comments:

Post a Comment