2822014

Film Review: Adult World

Deze film wilde ik al een tijdje zien en ik heb hem dan nu eindelijk gekeken! Nieuwsgierig of het de moeite waard was? Lees dan snel verder!
Plot: Amy is net afgestudeerd en wil graag een bekende dichter worden, alleen alles loopt niet zo op rolletjes en ze heeft snel geld nodig. Als ze dan ergens een bordje tegenkomt met Help wanted rent ze meteen naar binnen, totdat ze erachter komt dat het om een seksshop gaat.
Jaar: 2013
Duur: 97 minuten
Genre: Komedie
Met: Emma Watson, Evan Peters, John Cusack
Regisseur: Scott Cofey
IMDB cijfer: 6.4
Mijn Mening: Ik ben heel enthousiast over deze film! Het enige slechte puntje dat ik kon verzinnen is dat er zo af en toe wat afgezaagde stukjes in zaten, maar hè daar kijken we niet van op! Positief vond ik allemaal (eigenlijk alles wel!):
- Nou ja, dat Emma Watson erin zat. Zij was eigenlijk wel een van de eerste actrices die ik bij naam kende (samen met Vanessa Hudgens en Zac Efron) door Wild Child. Maar nu was het tijd voor een wat meer volwassen rol heeft ze waarschijnlijk gedacht en dat gaat haar zeker goed af!
- Haar personage is ook geweldig, lekker dramatisch en impulsief.
- De film heeft een iets donker randje om zich heen (misschien omdat het allemaal gewoon in iets donkerdere kleuren is?) en dat maakt het 'natuurlijker'.
- Er wordt leuke, normale kleding in de film gedraagt.
- De humor is hilarisch!
- Ze heeft natuurlijk ook wat awkward moments, waar je echt helemaal dubbel om kan liggen.
- De muziekkeuze is goed.
- De personages om Amy heen waren ook erg geslaagd.
Perfect voor: Eigenlijk kan deze altijd wel, zelfs met je ouders/familie is deze best te kijken, hij lijkt dan over heel veel seks te gaan maar dat valt reuze mee en komt er ongeveer twee scenes in voor (en dat is zo'n beetje bij alle films wel).
Trailer:

Love,
Me
Bronnen: IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment