1422014

Film Review: Valentine's Day

Had je het al ontdekt? Het is vandaag Valentijnsdag! En ik weet niet of je het viert of dat je er een verschrikkelijke hekel aan hebt (ik in ieder geval niet!). Maar speciaal voor vandaag heb ik voor jullie weer een film review geschreven over de (hoe toepasselijk ook) film Valentine's Day!
Plot: Het is Valentijnsdag in Los Angeles. En deze dag is toch net iets anders als de andere dagen. Van huwelijksaanzoeken tot verliefde kinderen. 
Jaar: 2010
Duur: 125 minuten
Genre: Komedie en Romantiek
Met: Jessica Alba, Kathy Bates, Jessica Biel, Bradley Cooper, Eric Dane, Patrick Dempsey, Hector Elizondo, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Topher Grace, Anna Hathaway, Carter Jenkins, Ashton Kutcher, Queen Latifa, Taylor Lautner, George Lopez, Shirley MacLaine, Emma Roberts, Julia Roberts, Bryce Robinson, Taylor Swift... (Heel erg goede cast!)
Regisseur: Garry Marshall
IMDB Cijfer: 5.8
Mijn Mening: Ik had vanaf begin af aan een grote grijns op mijn gezicht, omdat ik heel erg uitkeek naar de zoete romantiek van deze film. En op het eind zat deze glimlach er nog steeds, die af en toe wegzakte voor de zieligere stukjes.
Ik vind het leuk dat de film verschillende verhaallijnen heeft die allemaal met elkaar verbonden zijn, alleen het zijn er best wel veel. Dit betekent dat de ene iets minder aandacht krijgt dan de ander. En dat is zonde ze zouden over iedere verhaallijn apart een film kunnen maken, alleen dan uitgebreider natuurlijk want deze hele film speelt maar af in één dag.
Er zitten af en toe ook wat onverwachte wendingen in, die ik natuurlijk niet ga verklappen want dat zou de film toch wel grotendeels verpesten! 
Hoe afgezaagd de film ook mag zijn, voor Valentijnsdag kan het niet zoetsappig genoeg! En dat is deze film 100% zeker!
En als aller-laatste wil ik nog zeggen dat de film echt vol zit met bekende acteurs en actrices, van jong tot oud! Alleen daarom zou het al een reden zijn om de film te kijken.
Trailer

En houd jij van een zoetsappig film op Valentijnsdag?
Love,
Me
Bronnen: Youtube & IMDB

No comments:

Post a Comment