2122014

Film Review: Leap Year

Vandaag weer een film review en dit keer van de (heel erg leuke) romkom Leap Year! Lees verder voor meer informatie over de film, mijn mening en natuurlijk de trailer!
leap-year.jpg (1680×1050)

Plot: Anna Brady verwacht dat haar vriendje een huwelijksaanzoek plant, maar als dat blijkt niet te zijn gaat ze hem achterna als hij voor werk bezoek naar Dublin moet. Waar volgens een traditie op schrikkeldag de vrouw een aanzoek mag doen voor de man en dat de man dan geen nee mag zeggen. Alleen komt ze niet zomaar eventjes in Dublin terecht...
Jaar: 2010
Duur: 100 minuten
Genre: Komedie en romantiek
Met: Amy Adams, Matthew Goode, Adam Scott
Regisseur: Anand Tucker
IMDB cijfer: 6.4
Mijn mening: Voor mijn idee is dit niet zo'n heel bekende film geworden en dat vind ik ontzettend jammer. Want het is echt een geweldige romkom! Veel humor (bloopers, ja dat is mijn humor) en een romantisch liefdes verhaal wat je helemaal niet verwacht (uh-huh). Maar of het verhaal nou voorspelbaar is of niet het is ontzettend romantisch. En de locatie's waar het is opgenomen is ook best wel mooi (denk veel platteland). 
Perfect voor: Alone-time of vriendinnenavondje, maar kan ook perfect met je ouders en/of familie.
Trailer

Heb jij Leap Year al gezien?
Love,
Me
Bronnen: IMDB, Youtube & We Heart It

No comments:

Post a Comment