122014

February

Idddkkk

Vandaag begint de tweede maand van dit jaar, 2014. En hou je je voornemens nog vol of heb je ze al opgegeven (ik hoop het niet!). Ik heb ieder geval heel veel zin in een nieuwe maand. 

Februari de maand dat...:
- Het hopelijk niet gaat sneeuwen, misschien ben ik een van de weinige die dat liever niet heeft maar voor mij is sneeuw nu toch echt te laat en ik krijg er toch alleen maar problemen mee in het verkeer. 
- Er weer een Valentijnsdag is! Op een of andere manier ben ik dol op het zoete gebeuren, haha. Maar er zelf aan doen, ho maar. 
- Ik hopelijk weer eens een bezoekje ga brengen aan de Primark wat nu onderhand al wel anderhalf jaar geleden is. Tijd dus om weer eens langs te gaan.
- Mijn abonnement start. Ik heb dit nog niet verteld maar ik heb een nieuw mobiel (Huawei Ascend P6) en heb ook voor het eerst een abonnement afgesloten, hopelijk bevalt het. En deze maand (de 20e) gaat hij van start.
- Ik het ontzettend druk heb met school, presentaties, proefwerkweken, werkstukken, boeken lezen en dan ook nog eens stapels huiswerk, dat is iets minder natuurlijk.
- De British Acadamy Film Awards zijn (16 februari). De Oscars zijn pas in maart, maar dit is toch ook zeker een awardshow om naar uit te kijken.
- Ik een jaar bezig ben met mijn at-home-workouts. Ik begon namelijk 15 januari 2013 met thuis trainen (ja, dat is inderdaad de dag na Valentijnsdag, zoek er niets achter) en ik ben supertrots op mezelf als ik het al een heel jaar doe.
- De Super Bowl is (2 februari). En dan denk je, kijk je dat? Nou eigenlijk niet echt, maar ik ben er stiekem wel super nieuwsgierig naar! Zeker naar het optreden van Bruno Mars. Of ik het uiteindelijk ook echt ga kijken (het is van zondag op maandag om 1 uur 's nachts) weet ik niet. Ieder geval niet live. Toch zou ik het echt een keer serieus willen kijken, gewoon om te kijken waar die Amerikanen zich altijd zo over opwinden.

Maar al met al laten we er een geweldige februari van maken!
Hello February ♥

Wat staat er in februari zoal voor jouw op de planning?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment