1022014

Afspeellijst: Frans

Ik moest laatst wat Franse woordjes leren, ik heb eigenlijk altijd muziek aan staan maar tijdens het leren is dat niet zo'n goed idee. Maar de stilte gaat me na een tijdje ook nogal irriteren. Dus mijn tussenweg is Franse muziek geworden. Ik heb op Spotify een afspeellijst gemaakt en er eigenlijk gewoon hele albums van Franse artiesten in geknald (of ik ze nou kenden of niet), de lijst bestaat voor nu uit 319 nummers en is goed voor 18 uur muziek. Nieuwe liedjes maar ook zeker de wat oudere. Van bekend naar onbekend. En omdat je misschien ook graag muziek luistert tijdens het leren maar Engels je in de war brengt deel ik de afspeellijst met jullie. Hier bestaat die maar uit 200 nummers omdat die waarschijnlijk niet meer als dat kan toevoegen. Maar ik denk dat dat wel genoeg is, niet? Haha 
Ieder geval veel succes met leren en ik hoop dat de lijst je een beetje helpt!

Maar je hoeft hem natuurlijk niet alleen voor het leren te gebruiken, je kan hem ook voor bijvoorbeeld een themafeestje gebruiken of je familie imponeren dat je Franse klassiekers kent en luistert of even je ogen sluiten en wegdromen naar het mooie Frankrijk. Tja, de lijst is gewoon ontzettend veelzijdig :).

Luister jij graag naar muziek tijdens het leren?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment