1322014

Just Bought 1#

Ik heb de laatste tijd weer wat nieuwe dingen aan onder andere mijn kledingkast toegevoegd. En deze wilde ik graag even showen :).
(☆^O^☆)
Kleding
€40,-* Freaky Nation via Zalando Lounge 
 Hier last je laatst al een artikeltje over.

€10,-* (Sale) H&M (€19,95 normaal)
Misschien kom ik een beetje laat met een houthakkersblouseje aan, ik weet het. De trend is al bijna overgevlogen maar toen ik zag dat die ook nog eens in de sale was kon ik hem niet laten liggen (of eigenlijk hangen).

€19,99* Mango via Wehkamp
Ja, heb je echt uitleg nodig? Een fijne en leuke trui moet je gewoon in je kast hebben!

€22,99* New Look via V&D
Ik ben heel erg fan van de hartjesblouse en kon deze dan ook echt niet laten hangen. Ik heb hem toch al wel even en heb hem dan ook al héél vaak gedragen.

€15,-?* H&M
Ik weet hiervan de prijs niet meer zeker, maar het was zo rond de 12 tot 15 euro dacht ik. Een trui is altijd leuk om aan je kledingkast toe te voegen en deze vond ik een leuk detail hebben.

€4,95* (Sale) H&M (Normaal €9,95)
Ik stelde me al voor dat ik in de zomer in een mooivallende spijkerbroek en een simpel grijs shirtje zou lopen. Eén probleempje, ik had geen grijs t-shirt! En dat heb ik eigenlijk heel snel opgelost. Ik ben bang dat ik een beetje basic verslaafd aan het raken ben.. (wordt vervolgd..)

Cosmetica
€15,-* HEMA
Je hebt ze vast al wel gezien de HEMA parfums en ik wil al heel lang passionate uitproberen alleen hij is altijd uitverkocht en de testflacon is leeg... Ontzettend jammer! Gisteren probeerde ik dan maar even een andere geur uit op zo'n papiertje (ik koos voor Energetic) en ik vind hem best lekker ruiken. Dit is trouwens een mannen én vrouwen parfum tegelijk. 

€2,49* Kruidvat
Dit is een nagellak remover. En net voordat ik ging winkelen las ik hier een review over, niet slim natuurlijk want toen moest ik het wel hebben ook al had ik misschien niet nodig... Toch nieuwsgierig, goede reden om weer eens nagellak op te doen!
 
€2,99* Essence via Kruidvat
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een poeder die ik in mijn tas kan stoppen om tussendoor even 'bij te poederen' en glimmende vlekken te verbergen. En het is nog best moeilijk om een goede te vinden! Hij moet namelijk kleurloos zijn, compact en het liefst met een kwastje (of zo'n 'watje') zodat ik geen kwast hoef mee te sjouwen. En deze heeft eigenlijk geen kwastje maar ik wil hem toch graag uitproberen! Ik ben alleen bang dat hij gaat breken als ik hem heel de dag meeneem...

€1,99* Essence via Kruidvat
Ook hier was ik al even naar opzoek. Doekje die je over je gezicht kan deppen en dan zorgen dat je minder gaat glimmen. Heel handig om in je tas te stoppen (en dat ga ik dan ook zeker doen!). Ben benieuwd of ze werken. 
Eerst had ik eigenlijk nog die van Catrice vast alleen ik zag nergens hoeveel daar in zaten en deze was wat goedkoper en omdat het maar een probeersel is wil ik graag geen geld verspillen.

Sieraden
€1,99?* Bijou Birgitte 
Ik weet de prijs eigenlijk niet meer, maar het was helemaal niet veel. Zo'n ring wilde ik eigenlijk al heel lang (hoe afgezaagd dat dan ook moge zijn!). En ik draag hem eigenlijk dagelijks. Dus je kan wel zeggen dat ik er blij mee ben!'

Anders
€0,99* Action
Hier had ik kortgeleden ook al kort iets over geschreven. En ik vind hem nog steeds ontzettend leuk! Of ik hem echt nodig had? Tja,... 

*Dit zijn de bedragen die ik er toentertijd voor betaald heb, deze kunnen dus zijn veranderd in de tussentijd.
En wat heb jij allemaal nog gekocht de laatste tijd?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment