2322014

5x Nieuwe Albums

Albums zijn een soort cv voor een artiest en ze laten dan ook veel zien (letterlijk horen) van een artiest, meestal zijn er maar een paar singletjes van de albums een hit. Maar bij sommige albums doet dat echt te veel onder. Voor vandaag heb ik wat nieuwe albums (waar ik naar uitkijk of al naar geluisterd heb) op een rijtje! 
Untitled
1. Rizzle Kicks - Roarin 20s (2 september 2013)
Genre: Britse hip-hop, alternatieve hip-hop
Dit album is toch al wel even uit, maar ik heb hem nog niet helemaal geluisterd (daar kan ik dus nog niet echt een mening over geven), ik kwam er dan ook pas net achter dat ze in september al een album hebben uitgebracht wat ik straks ook zeker ga luisteren. Ieder geval hun vorige album Stereo Typical vond ik heel erg leuk en ook stond hun single Mama Do The Hump een tijdje lang op repeat. En Lost Generation vind ik ook zeker een aanrader!

2. MKTO - MKTO (30 januari 2014)
Genre: Alternatieve hip-hop, pop rock, tiener pop, R&B
Op een of andere manier, blijf ik telkens als ik weer een nieuw liedje van ze ontdek het liedje zo vaak draaien totdat ik er gewoon gek van wordt! Ik weet niet het klinkt gewoon allemaal zo leuk! Daarom ben ik ook blij dat ze eindelijk een album hebben uitgebracht! Welk liedje nu continu op repeat staat? God Only Knows! Daarbij ben ik dol op de humor die ze in de videoclip hebben gestoken!


3. Go Back To The Zoo - ZOO (14 februari 2014)
Genre: Pop, rock, indie
Charlene heb ik een tijdje lang heel vaak op repeat gehad en toen kwam (I Just Wanna) Milkshake laatst uit die ik ook echt heel erg leuk vind! Toen ik op Spotify een melding kreeg dat ik het nieuwe album kon beluisteren heb ik dat dan ook gedaan, een van mijn favorieten is nu Hero of Our Time.


4. The Vamps -  The Vamps (April 2014)
Genre: Pop, rock
Volgens mij heb ik het al wel vaker gehad over deze band uit Engeland gehad. En ik kende ze vooral van de covers maar ze hebben nu ook al twee eigen singles uitgebracht (Wild Heart en Can We Dance). Ik ben nieuwsgierig naar wat ze nog meer gaan uitbrengen dus kan ik niet wachten tot het uitkomen van hun album!

5. Ed Sheeran - ? (?)
Genre: Pop, folk, akoestisch, grime, hip-hop
Ik kijk echt heel erg uit naar het nieuwe album van Ed Sheeran. Hoewel + nog steeds op repeat staat, kan ik dus echt niet wachten, ik dacht eerst dat het album op 17 februari uit zou komen maar ik kon er nergens iets van vinden (alleen dan die datum) op 17 februari zelf en later. Maar nu heb ik ergens gelezen dat het ergens in de lente zal zijn en ik kan echt niet wachten!!
Nog een liedje van + dat op dit moment heel vaak op repeat staat bij mij! 

En naar wiens of welk album kijk jij heel erg uit?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, Youtube, Wikipedia

No comments:

Post a Comment