21102013

Mijn week...

De week is weer voorbij gevlogen en ik heb het lekker druk gehad (en tegelijkertijd ook weer niet) dus lees verder voor het verslag van afgelopen week.

Dinsdag begon ik relaxt met een krantje lezen in bed, kennen jullie het AD? In het weekend krijg je altijd het AD Magazine en ik lees het altijd van voor naar achteren.
's Middags had ik met een vriendin afgesproken en hebben we heel de middag gezellig bij gekletst, wat wel nodig was want we hadden elkaar al lang niet meer gesproken.
's Avonds ging ik naar een toneelstuk (Yeah!) wat heel mooi en leuk was (ik was nog nooit naar een toneelstuk geweest alleen maar musicals enzo).
 
 Woensdag heb ik heel de dag lekker geblogt en een beetje vooruit gewerkt omdat ik het weer druk krijg volgende week dus er staan wat artikelen klaar voor aankomende week :).
 
Donderdag had ik inspiratie nodig voor een opdracht en toen heb ik het Pink Ribbon magazine van 2012 (Aandacht) erbij gepakt wat heel mooi en ontroerend was!
 
's Middags ben ik gaan shoppen en heb ik weer een hele stapel tijdschriften binnen gehaald zodat ik weer even vooruit kan komende tijd :). Ook heb ik nog 2 shirtjes bij de ZARA gekocht (sorry ik heb er nog geen foto's van).
 
 Vrijdag avond had ik het huis voor me alleen en heb ik lekker (saai) voor de tv gehangen met mijn tijdschriften en eten natuurlijk.
 
En toen ik tijdens het kijken van The Voice bovenin een reclame zag dat je kon stemmen op Divorce voor de gouden televizier-ring bedacht ik me (10 minuten later pas eigenlijk) dat je alleen kon stemmen als het bezig zou zijn en dus heb ik hem snel verzet want ik was toch wel heel nieuwsgierig, gelukkig had ik nog niet heel veel gemist.
 
 Zaterdag heb ik  de allereerste aflevering van Reign (een nieuwe serie) gekeken en ik vond het echt heel erg leuk! Ik kan haast niet wachten op de volgende aflevering.
 
En daarbij heb ik nog wat geblogt alleen ik was nogal snel afgeleid en begon een beetje op internet te kijken hmm...
 
Dit plaatje moet ik even uitleggen, kijk het zit zo woensdag had ik weer eens zin om mijn nagels te gaan lakken want dat had ik al heel lang niet meer gedaan, ik had wat plaatjes gezien met zwarte nagellak en daarover gouden glitters op een deel van de nagel, dit wilde ik dus ook gaan na maken (ik had alleen geen gouden glitters) maar het resultaat viel toch een beetje tegen dus had ik alleen mijn duim gelakt (foto links). Toen ik donderdag naar de stad ging had ik bij de Hema wat nagellakjes uitgeprobeerd (1e plaatje rechts) en toen kreeg ik dus een mengsel van allerlei verschillende nagellakken op mijn nagels. Het tweede plaatje rechts was toen ik (slecht dit) vrijdag de zwarte nagellak had afgekrapt. Toen zaterdag ging de nagellak van de wijsvinger eraf (gekrapt!) en toen heb ik gisteren mijn nagels maar even gelakt in één kleur, alleen het had niet echt het resultaat wat ik wilde wat wel jammer was. Maar het zit er nog op want ik had geen zin om het eraf te halen (een beetje lui...).
 
Wat heb jij gedaan afgelopen week?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment