29102013

Belt Parade

We hebben er allemaal minimaal één in de kast liggen, al is het maar om onze broek omhoog te houden (waar die oorspronkelijk voor bedoeld is natuurlijk!). Een riem! Riemen zie ik zelf de laatste tijd steeds vaker voorbij komen dus daarom maar eens tijd om een paar leuke op een rijtje te zetten.
Love it, make it yours...
- Kies voor een smalle riem om je taille het beste te accentueren!
- Als je een outfit aanhebt met alleen maar dezelfde kleur (total white outfit is het helemaal nu) kan je het opleuken met een ander kleurige riem.
- Tegenwoordig worden riemen ook geknoopt gedragen, heel handig als die net iets te groot is.
- Je kan in een goede riem investeren maar het hoeft ook zeker niet heel duur te zijn, riemen gaan naar mijn idee niet héél snel kapot en anders meestal niet op de manier dat iemand het kan zien.
- Vind je je outfit iets te losjes? Doe een riem rond je taille om het toch even wat mooier te maken.
- Groot stuk riem over en geen lussen waar je ze door kan halen? draai hem dan om het deel heen dat al vast zit, of laat het los hangen.
- Draag een riem nooit té strak, geloof me aan het eind van de dag met een té strakke riem om ben je me dankbaar voor deze tip.
 
Belt Parade


Old navy belt
€18 - oldnavy.gap.com
 

Isabel Marant belt
€280 - forwardforward.com
 

BCBGMAXAZRIA belt
€57 - bcbg.com
 

STELLA McCARTNEY belt
€145 - theoutnet.com
 

Jupe By Jackie black belt
€140 - boticca.com
 

Balmain belt
€1.555 - ssense.com
 

Bridal sash belt
€175 - etsy.com
 

Stretch belt
€9,86 - dangerfield.com.au
 

Stretch belt
€9,86 - dangerfield.com.au
 

Dorothy Perkins belt
€8,05 - dorothyperkins.com
 

Pull Bear belt
€12 - pullandbear.com
 

Boohoo gold belt
€12 - boohoo.com
 

Warehouse metal stretch belt
€21 - johnlewis.com
 

Sorry sommige riemen zijn een beetje heel erg duur en daar was ik even vergeten op te letten, excuse me!
Draag jij vaak riemen?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment