28102013

Mijn week...

En er is weer een week voorbij gevlogen. Lees verder voor een verslag van mijn week :)
 

Dinsdag ging ik samen met een vriendin foto's maken voor een school opdracht. En het is gelukt, gelukkig! Ik had er namelijk niet zo'n zin in. Dit zijn nog wat foto's die ik tussendoor heb gemaakt :).
 
 
Haha het viel me opeens op dat op een pak fruitsap een aardbei stond die mij meteen aan Andrew Garfield in The Social Network deed denken. Zie je waarom?
 
 
Woensdag heb ik nog wat 'geknutseld' (het klinkt zo stom en kinderachtig!) met een sjabloon die ik uit de Flow had gehaald.
 
 
Donderdag was ik bij de V&D en spotte ik deze leuke pumps. Niet gekocht natuurlijk want ze zijn niet echt iets voor mij maar ik vind ze wel super leuk!
 
 
Vrijdag moest ik nog een verjaardagskaart scoren voor een vriendin (Hema €0,95) en toen zag ik ook meteen deze leuke ring hangen en ik vond dat ik mezelf wel mocht verwennen :) dus toen heb ik hem gekocht!
 
 
Dat boek op de achtergrond is Dinsdag van Elvis Peeters dat ik voor Nederlands moet lezen.
 
In het weekend heb ik vooral veel huiswerk gemaakt (geen foto's van) en dat was mijn week wel zo'n beetje, lekker 'rustig'.
En wat heb jij afgelopen week gedaan?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment