9102013

Those days...

Ken je dat van die dagen dat je gewoon helemaal geen zin hebt om te moeten nadenken over wat je aandoet? Bij mij wordt het dan meestal een hoodie, een trui of een blazer met een shirtje eronder op een spijkerbroek (ik draag bijna altijd spijkerbroeken) met mijn gympies.
Are Gone. | via Facebook

Een handige tip om dit te voorkomen is om de dag ervoor al je kleren klaar te leggen, maar zal je zien dat je de volgende dag iets heel anders aan wilt doen. Zulk soort dagen kun je eigenlijk gewoon niet voorkomen en om eerlijk te zijn soms is het ook wel gewoon fijn om niet heel de tijd na te denken over wat je nou aan moet doen.
 
Zelf heb ik een paar ideetjes die je elke dag wel zou willen aan doen:
Those Days...

Those Days 2

Those days 3
 
 Wat draag jij het liefst op dat soort dagen?
Love,
Me
Bron: Weheartit
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment