14102013

Mijn week...

Hallo allemaal! Wat vinden jullie van het nieuwe uiterlijk van mijn blog? Is het wat? Ik moet er nog een beetje aan sleutelen en nog iets meer naar mijn smaak zetten, maar dat komt helemaal goed! Nieuwsgierig naar wat ik allemaal nog meer heb gedaan afgelopen week?
 

 Dit is mijn mooie hondje Dunya en ik ben echt dol op haar! Alleen is ze niet zo'n fan van de camera dus foto's maken gaat meestal niet zo goed, maar deze foto was een toevalstreffer (eindelijk!).
 
Bakken is natuurlijk heel leuk om te doen! En wat dacht je nou van Chocolat Chip Cookies bakken, die ook nog eens blauw zijn? Nou het resultaat zie je, ze werden groen! En dan zou je denken dan kunnen ze nog wel smaken, ja inderdaad maar niet als je er 3 keer zoveel zout in doet als de bedoeling is...
 
Toen kwam dinsdag mijn bestelde Wehkamp.nl pakketje aan met een vest van de Vero Moda, een wit t-shirt van Esprit, een paar zwarte laarsjes van Sacha en een zwarte leren tas van Manfield. Het vest en witte t-shirt was ik meteen zeker van dat ik ze wilde, alleen omdat de prijs van die tas en laarsjes nogal hoog zijn mag ik er van mezelf 1 kiezen. Dat is ontzettend moeilijk en ik weet het nog steeds niet! Als ik de laarsjes neem ben ik voor mijn doen een beetje out of the box bezig en de tas is dan weer safe haven, dus ik weet het echt niet. Welke zou jij kiezen?
 
Woensdag was ik in Eindhoven te vinden (vraag me niet waarom...) waar ik erachter kwam dat daar een Primark komt (hij opent op 1 november)! Veel geshopt heb ik daar eigenlijk niet, wat wel jammer is. Maar ik heb wel een workshop Light Graffiti gedaan!
 
Donderdag was het 10 oktober en omdat mijn beste vriendin binnenkort 16 wordt, wilde ik voor haar alvast een leuk cadeautje knutselen. Het is een 16e verjaardag aftelkalender geworden en toen ik het haar gaf vond ze het best wel leuk volgens mij :).
 Alleen toen die eindelijk af was waren mijn handen toch wel een beetje vies geworden van al die stempels en stiften...
 
Vrijdag heb ik lekker relaxt zitten bloggen en wat nieuwe dingen bedacht! En doordat ik tegenwoordig vooruit schrijf en niet zomaar post als ik een post af heb, komt er (bijna) elke dag een nieuwe post op mijn blog!
 
 Zaterdag kwam mijn beste vriendin langs en hebben we heerlijke (en wel gelukte) Nutella muffins gemaakt! Ben je nieuwsgierig hoe? Het recept kwam hier vandaan. En het was echt heel makkelijk want je had maar 3 ingrediĆ«nten nodig die iedereen gewoon in huis heeft!
 
En toen mijn beste vriendin weer weg was ging ik nog even leuk series kijken (hier: Downton Abbey).
 
Zondag was het verschrikkelijk aan het regenen (als je het niet gemerkt had)! Dus dat was een dagje binnen zitten en nog meer series kijken (dit keer The Vampire Diaries)!
 
O en ik weet niet of jullie het al ontdekt hadden maar je kan nu je eigen Nutella etiket laten maken met je naam erop, ik had dit al een tijdje geleden gedaan en dit was het resultaat:
 
En omdat ik gisteren toch niet naar buiten kon heb ik ook nog wat uitgeprobeerd met fotografie, ik weet alleen niet of ik daarvoor in de wieg ben gelegd...
En altijd als ik wat oefen met fotografie pak ik mijn Replay parfum flesje, gewoon omdat dat een handig uitprobeersel is.
 
 Let trouwens niet op de rommelige kast als achtergrond want ja opruimen daar ben ik ook niet voor in de wieg gelegd...
 
En om me toch nog even op te vrolijken met dit slechte weer was er een lekker aardbeiengebakje!
 
En wat ik vandaag nog heb gedaan is mijn hond proberen te fotograferen (zie de allereerste foto in deze post) en deze foto vond ik ook nog wel goed gelukt:
 
Wat heb jij afgelopen week gedaan?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment