12102013

Just some videos..

Vandaag een post met filmpjes die gewoon even leuk zijn om te kijken. Want geef toe we kijken allemaal wel eens die nutteloze pandafilmpjes (of wat dan ook...).
Untitled 

6 rooms into 1
Ik las hierover in de krant :) waar het erover ging om zo minimalistisch mogelijk te wonen. Toen ik het filmpje had gekeken was ik helemaal 'geïnspireerd' en ik hoop jullie ook!

 
 Celebrities Read Mean Tweets
Toen ik dit zag lag ik echt best wel dubbel om die ontzettend grappige gezichten! Dit is deel 1 als je het leuk vindt zijn er nog 4 andere delen (klik hier om ze te vinden).
 
 
 Kai and His Girlfriend, Ellen
Dit is gewoon ontzettend schattig!
 
 
 New York Fashion Week Diary S/S 14
Ik heb Chriselle Lim pas net ontdekt maar ik ben nu al fan. Ze maakt leuke filmpjes (die ook nog eens handig zijn!) en ze heeft een leuke stijl.


 That 70's Show - Classical Bloopers
Bloopers zijn natuurlijk hilarisch en overal op Youtube te vinden maar ik vind That 70's Show gewoon een leuke serie dus vond ik dat ik deze erbij moest zetten.


Together Forever - Jamie's World
Ik ben al een tijdje fan van Jamie's World. Op Facebook zet ze vaak korte (hilarische!) filmpjes en ze heeft ook een Youtube kanaal:
 
 
 Ken jij nog leuke filmpjes op Youtube?
Love,
Me
Bronnen: Weheartit & Youtube 

No comments:

Post a Comment