27122014

I want, I want, I want...

Herken je dat; dat je aan het shoppen bent en dat je telkens dezelfde soort dingen eruit kiest om te passen? Je bent dus op zoek naar een bepaald iets, een kleur of een kledingstuk. Vandaag deel ik mijn verlanglijstje met jullie en als jullie goede suggesties hebben voor winkels waar ik mooie items kan vinden dan hoor ik ze graag!
On my wishlist this year...


Een grote sjaal (liefst geruit) die je ook als cape kan gebruiken. Dit is zo'n simpel accessoire eigenlijk, gewoon omslaan en je hoeft je niet eens druk te maken over het shirt wat je er onder aan hebt want die zie je toch niet. Heel casual maar toch ook zeker chic. En heb ik het al over de voordelen ervan gehad, je kan hem als dekentje gebruiken, capuchon en nog veel meer.

De kleur rood zie je telkens terugkomen, of eigenlijk blijft hij gewoon de hele tijd aanwezig. Maar zeker nu zie je hem steeds meer voorbij komen en de power en vrouwelijkheid die het uitstraalt vind ik geweldig! Alleen jammer genoeg heb ik nog niet het perfecte rode item gevonden. 

De kleur oker- of mosterdgeel is echt prachtig! En komt in de herfst (en deels winter) altijd weer terug, nu ben ik er dus een beetje laat mee misschien maar ik kan de kleur maar niet vergeten en telkens als ik een kledingstuk in een winkel zie hangen in deze kleur dan wil ik het altijd passen. Maar ik koop en pas het nooit omdat het totaal niet matcht met mijn haarkleur, ik ben gelukkig niet helemaal blond maar het werkt alsnog gewoon niet.

Ook hier ben ik misschien niet heel erg vroeg mee maar ik ben verliefd op de desert boots van Clarks! Ze zijn net als de sjaal heel casual maar tegelijkertijd ook best classy en passen overal (echt overal) bij! Nou nog even een winkel vinden waar je ze kan kopen, want online is mijn maat er al niet meer...

Mijn kapsel verander ik eigenlijk nooit, maar nu ik the Lob (lange bob) steeds meer voorbij zie komen wordt ik toch een beetje nieuwsgierig naar hoe die er bij mij uit zou zien. Ik vind het echt een geweldig kapsel, lijkt me makkelijk om in de ochtend te stylen maar toch ziet het er goed verzorgd uit, daarbij heb je niet de nadelen van lang haar (in de weg zitten enzo) en niet de nadelen van kort haar. Voor meer Lob inspiratie kijk je hier.

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een hekel heb aan hoedjes (met name de Fedora) maar nu staat er stiekem toch een hoed op mijn wishlist. De flapper hoed heb ik als enige hoed altijd wel mooi gevonden maar nu dus ook een 'subtiele' versie van de fedora. Een beetje een boswachter look als je het combineert met een parka.


De Items


H M shirts blouse
€19 - hm.com


H M long sleeve shirt
€10 - hm.com


MANGO chiffon shirt
€13 - johnlewis.com


Chicnova Fashion wool coat
€35 - chicnova.com


MARELLA beige skirt
€145 - marella.com


Clarks desert boots
€115 - spartoo.co.uk


Clarks desert boots
€110 - debenhams.com


Humble Chic green shawl
€31 - humblechic.com


Warehouse wide brim hat
€32 - warehouse.co.uk


Rag bone black hat
€160 - blueandcream.com


Burberry scarve
€500 - stylebop.com


Tartan shawl
€20 - modcloth.com


Brooks Brothers fedora hat
€110 - brooksbrothers.com



Wat staat er op jouw wishlist?
Love,
Me

No comments:

Post a Comment