782014

Film Review: Step Up 3D

Afgelopen dinsdag kwam er al een film review online over Step Up (1) en vandaag heb ik een review voor de derde Step Up klaar staan. En ik verklap alvast, Step Up 3D is mijn favoriete Step Up film. Vraag je je af waarom? Lees dan snel verder!
*_*
Plot: Moose (Adam G. Sevani) gaat studeren in New York en komt al snel in contact met Luke (Rick Malambri) die een danscrew leidt. En de danscrew heeft geld nodig om in hun pand te kunnen blijven wonen, daarvoro moeten ze deelnemen aan een wedstrijd (en winnen natuurlijk). 
Jaar: 2010
Duur: 107 minuten
Genre: Drama, romantiek, muziek
Met: Sharni Vinson, Rick Malambri, Adam G. Sevani
Vanaf: 6 jaar
Regisseur: Jon M. Chu
IMDB cijfer: 6.1
Mijn mening: We hebben het al over Step Up gehad en van alle Step Up films die ik tot nu toe gezien heb (deel 1, 2, 3 en 4) is het derde deel (deze dus) mijn favoriet! Mede doordat Moose een wat prominentere rol heeft (Moose is mijn favoriete karakter, als je het nog niet doorhad). Maar niet alleen Moose is goed aan deze film, ook is de muziek heel goed uitgekozen en zijn de dancemoves echt heel erg indrukwekkend (jaloers iemand hier-o!). Toch was ook deze Step Up weer heel voorspelbaar en niet erg origineel en ik vond het jammer dat het alweer een film is die zich in New York afspeelt, bijna elke film speelt zich zowat daar af en het wordt een beetje irritant (maar dat ligt niet specifiek aan deze film!). Toch moet ik nog wel zeggen dat in deze film mijn favoriete Step Up scene zit en ook mijn favoriete Dans scene (van alle films die ik gezien heb), namelijk de Dancing In The Rain scene! O, en had ik het al over de knappe hoofdrolspeler Rick Malambri gehad? En over de vette locaties waar de film zich afspeelt? Zeker een aanrader als je een dansfilm wilt kijken!
Kijken als...: je heel erg zin hebt om te sporten, maar er niet voor wilt werken ;). Haha, nee grapje. Kijken als je zin hebt in een dansfilm.
Trailer:


Wat is jouw favoriete Step Up film?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB

No comments:

Post a Comment