1482014

Zei ik gisteren nog dat mijn laptop het niet meer deed, doet hij het vandaag ineens weer! Gelukkig maar! Dus ik ben er weer helemaal hoor, jammer genoeg zijn de ideeën die ik gisteren zoveel had allemaal vervlogen maar ik doe mijn best om ze me weer te kunnen herinneren. Ik wilde dus even melden dat ik na bijna drie maanden afwezigheid volgens mij, eindelijk weer de tijd heb voor mijn blog. Nou klinkt het alsof mijn blog niet zo belangrijk voor mij is, maar dat klopt niet! Het is een belangrijk iets voor mij en ik kan er veel creativiteit en ideeën in kwijt, alleen soms heb ik het gewoon heel erg druk met bijvoorbeeld school of ben ik op vakantie en dan schiet het bloggen er toch een beetje bij in. Maar nu heb ik nog een paar vrije dagen en ik hoop deze goed voor mijn blog te kunnen benutten! Er zal de komende tijd waarschijnlijk niet elke dag een artikel online komen omdat ik nog helemaal niets gereed heb staan en dat ontzettend veel tijd kost, maar ik doe mijn best om minimaal twee/drie keer per week te posten.

Waarom ik het nou zo druk heb gehad de laatste tijd kwam grotendeels door school, ik had een heleboel proefwerken en een paar examens dus daar moest ik me van mezelf wel even goed op focussen. Dus ik moest zo min mogelijk afleiding hebben. Daarna had ik twee héél drukke weken gehad met allemaal mensen die ik nog even voor de echte vakantie wilde zien. De week daarop had ik eigenlijk geen fut meer en heb ik niet veel meer gedaan als boeken lezen en luieren en nou ja het gebruikelijke vakantie ontspan gedrag, want een week later ging ik naar Brighton (Engeland)! Wat super vet was! Daarna weekje thuis en bijkomen en toen nog een keer op vakantie in Limburg (Amèrica). Nu ben ik deze week weer terug gekomen en ook nu heb ik het druk met afspreken met vriendinnen en mijn rustdagen die ik wel nodig heb (luiaard hiero!). Dus nu heb ik weer de zin én de tijd om te bloggen.

Love,
Me

No comments:

Post a Comment