1382014

Zoals ik al had gezegd zou ik zsm mogelijk terugkomen en ik barst op het moment van de ideeën! Maar er is een klein probleempje,  sinds ik terug ben van vakantie wil mijn laptop ineens niet meer normaal opstarten (grr..), en hoewel het waarschijnlijk maar een klein probleempje is zit ik er natuurlijk wel mee. Dan hoor ik je denken met de moderne technologie van tegenwoordig moet je toch gewoon kunnen bloggen? En ja dat is ook zo (zoals nu bijvoorbeeld) maar dat moet dan via mijn tablet wat echt een verschrikkelijk werkje is, zoals dat ik nu al tien minuten bezig ben om dit te typen (ik maak steeds spelfouten of ik druk ineens op de home-knop (nog meer grr...)). Ik ben blij dat ik een tablet heb maar er is een reden voor dat ze geen toetsenbord hebben (note to self: toetsenbord voor tablet aanschaffen)! Vanaf mijn tablet bloggen is dus niet echt een optie, ga maar na met mijn telefoon...
Maar als het goed is ga ik morgen even langs de winkel waar mijn laptop vandaan komt om om hulp te vragen en hopelijk is het zo snel mogelijk verholpen. I keep you updated!
Love,
Me

No comments:

Post a Comment