1062014

Film Review: Iron Sky

Laatst met een vriendenavondje waren we van plan om film te gaan kijken. Maar het is altijd zo'n probleem want ik ben meer van de romantische, dramatische en komische films en een paar van mijn vrienden juist meer van de jongenshumor en actie. Tja, dat is moeilijk een film zoeken. Maar uiteindelijk heb ik me laten overhalen om Iron Sky te gaan kijken. Nieuwsgierig of ik het een leuke film vond? Lees snel verder!
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.mmcgrath.co.uk/wp-content/uploads/2012/06/Iron-sky-2.jpg
Plot: Zeventig jaar later, is er een nazistam die zich heeft ontplooid op de donkere kant van de maan. Als er een astronaut van planeet Aarde komt, horen ze dingen over de aarde die hun aandacht trekken (zoals mobiele telefoons). Daarom besluiten ze om de aarde aan te gaan vallen.
Jaar: 2012
Duur: 93 minuten
Genre: Actie, komedie, sci-fi
Met: Julia Dietze, Christopher Kirby, Götz Otto
Regisseur: Timo Vuorensola
Motto: The world is sick. And we are the doctors.
IMDB cijfer: 6.0
Mijn mening: Dit vind ik zo'n goede film! Echt ik snap niet dat ik nooit dit soort films kijk. Nee. Eerlijk? Ik vond dit een heel stomme film (ik wilde walgelijk zeggen maar dat klinkt ook meteen zo hard). De humor die erin zat, was echt het tegenovergestelde van mijn humor en ik vind ook niet dat ze spottend moeten zijn over dit soort onderwerpen. Daarbij is het ook nog eens een heel erg vrouwonvriendelijke film (decolletés van hier tot Tokio, zeg maar). Het is niet dat ik niet gelachen heb, want er zaten ook echt wel grappige dingetjes in maar het was gewoon geen film voor mij. Ik denk dat ik de volgende keer maar Crazy, Stupid, Love bij ze ga opdringen. Want in dit soort films heb ik eigenlijk gewoon geen zin. Hij komt dan ook op mijn lijstje: Nee, niet nog een keer kijken!
Kijken met...: Een stel vrienden die hier wel om kunnen lachen.
Trailer:

Heb jij Iron Sky al wel eens gezien?
Love,
Me
Bronnen: IMDB, We Heart It, Youtube

No comments:

Post a Comment