362014

Film Review: The Spectacular Now

Door The MTV Movie Awards kwam ik erachter dat Miles Teller en Shailene Woodley samen in een film zaten en ik kon niet wachten om deze combinatie samen op het scherm te zien in The Spectacular Now. Ik heb hem gezien en ben er heel enthousiast over. Waarom, lees je in deze Film Review!
Untitled
Plot: Sutter (Miles Teller) een jongen die graag van een drankje geniet, ontmoet Aimee (Shailene Woodley) een stil verlegen meisje van zijn school. Ze krijgen een relatie, maar hebben nog last van allerlei problemen die te maken hebben met familie, oude liefdes en onder andere alcohol.
Jaar: 2013
Duur: 95 minuten
Genre: Komedie, drama, romantiek
Met: Miles Teller, Shailene Woodley
Regisseur: James Ponsoldt
IMDB Cijfer: 7.3
Mijn Mening: Ik vind dit zo'n schattig, lief en 'klein' verhaal wat op een heel realistische manier is verfilmd. Deze kan naast Short Term 12 in de lijst met meest realistische films ooit gezien! Nooit verwacht dat Shailene Woodley en Miles Teller zo'n goede combinatie zouden zijn en het verhaal zo mooi en 'naturel' konden spelen. 
Van te voren kende ik het verhaal nog niet maar ik werd wel meegesleept tijdens de film, die precies lang genoeg duurt en waar alles in goede verhoudingen achter elkaar volgen. Dingen die minder belangrijk zijn worden nog wel herhaald maar niet op een boventoon en maar een paar keer, zodat je je niet afvraagt wat daarmee is gebeurt en toch ook niet wordt geïrriteerd door het heel de tijd terugkomen ervan! 
Het is gewoon een echt heel lieve en zeer realistische romkom met een dramatische touch, en een mooi verhaal wat iets afgezaagds heeft maar toch ook weer een nieuwe touch, waardoor het toch origineel blijft. Ook Zijn Shailene Woodley en Miles Teller heel erg goed in het vertolken van het verhaal.
Kijken op...: Zondag
Trailer:

Heb jij The Spectacular Now al gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment