562014

Film Review: Endless Love

Voor deze film is naar mij idee ontzettend veel reclame gemaakt en ik zag het overal voorbijkomen. Duidelijke reclame, maar ook door middel van interviews en prijsvragen... In ieder geval ik en misschien jullie ook werd er vol mee gepompt. Misschien een reden dat ik er zo lang over heb gedaan om hem te gaan kijken. Wat ik nu toch maar heb gedaan. Nieuwsgierig of die de moeite waard is? Lees dan zeker verder!
indie revolution | via Tumblr
Plot: Na Jade's (Gabrielle Wilde) afstuderen wil ze eens loskomen van haar ouders, maar ze ontdekt pas dat ze dat wil als ze David (Alex Pettyfer) heeft ontmoet. Ze worden verliefd, maar Jade's vader is daar niet zo blij mee.
Jaar: 2014
Duur: 104 minuten
Genre: Drama, romantiek
Met: Alex Pettyfer, Gabrielle Wilde, Bruce Greenwood, Joely Richardson, Robert Patrick...
Vanaf: 12 jaar
Regisseusse: Shana Feste
Motto: Say goodbye to innocence.
IMDB cijfer: 6.3
Mijn mening: Wat ik precies van deze film moet denken weet ik eigenlijk niet helemaal zeker. Maar wat ik kan zeggen is dat als je echt iets heel origineels wilt, je niet bij deze film wilt zijn. Ik zeg nu niet dat de film slecht is, hij is gewoon hetzelfde als alle andere. Maar het jasje (dus hoe en wat) is wel heel leuk en feel good maar soms ook treurig, dat is wel leuk. De muziekkeuze is ook hartstikke leuk en van nu. Maar over het algemeen zal ik je deze film waarschijnlijk alleen aanraden als je al een heleboel romantische drama's hebt gezien en je geen zin hebt om ze allemaal nog een keer te kijken maar wel om er één te kijken. Dan is dit echt wel een goede optie.
By the way, ik wil even zeggen dat ik echt te veel het idee had dat het The Notebook was. Qua verhaal, lijkt het best wel op elkaar. Maar bij The Notebook is het allemaal net ietsjes dramatischer (en mooier). Ook was die naar mijn idee, net tien minuutjes of zoiets te lang.
Het lijkt nu natuurlijk alsof ik dit een ontzettend slechte film vond, maar dat is echt niet zo. Ik ben alleen niet meer zo snel te verassen denk ik en ik kan er af en toe ook gewoon niet tegen als het verhaal te voorspelbaar is, maar dat ligt meer aan het moment dat ik het kijk. Wel een leuke film, ik zou hem even laten liggen als je echt een culti film wilt zien.
Kijken met...: een stel vriendinnen, je vriendje/vriendinnetje (als die daar zin in hebben :)).
Trailer:


Heb jij Endless Love gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB & Youtube

No comments:

Post a Comment