1772014

Film Review: (Bad) Neighbors

Zac Efron kennen we allemaal nog wel als Troy Bolton uit High School Musical (I, II en III), ik ben er mee opgegroeid. Maar Zac heeft Troy al weer even achter zich gelaten en kwam dit jaar met drie nieuwe films uit, waarvan een Neighbors (Nederlandse titel: Bad Neighbors). Deze heb ik eindelijk gekeken en hier is de review van de film!
Follow me

Plot: Mac (Seth Rogen) en Kelly Radner (Rose Byrne) hebben net een kind gekregen als er in het huis naast hun een studentenvereniging intrekt. Eerst lijkt het allemaal koek en ei, totdat er een botsing ontstaat die leidt tot een oorlog tussen het gezin en de studentenvereniging. 
Jaar: 2014
Duur: 96 minuten
Genre: Komedie
Met: Seth Rogen, Rose Byrne, Brian Huskey, Ike Barinholtz, Carla Gallo, Zac Efron, Dave Franco...
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Nicholas Stoller
Motto: Family vs. Frat
Soundtrack (persoonlijk): Kesha - Die Young
IMDB cijfer: 7.2
Mijn mening: Halverwege de film dacht ik ineens dat het lijkt op Spring Breakers die vorig jaar ook rond dezelfde tijd uit kwam, het rare is alleen dat ik Spring Breakers verschrikkelijk vond en deze film hilarisch! Dit is namelijk echt een aanrader om te kijken, hilarisch, een geweldige cast (met een heleboel bekende acteurs die af en toe kort voorbijkomen), goede muziek Zac Efron en Dave Franco (alleen al een reden genoeg) en het verhaal is ook nog eens super origineel! Ook een positief punt is dat die me heel erg meesleepte en dat merkte ik vooral aan de OMG! en WTF! die ik continu uitkraamde, want het is echt raar soms (op een goede manier, dat wel). Ik moet wel toegeven dat soms het verhaal zelf een beetje mwah was, maar de uitwerking was weer wel heel erg goed en ik raad je zeker aan om deze film te kijken, vooral in de zomer (ik weet niet waarom, maar ik vind het een echte zomerfilm!).
Kijken met...: een stel vrienden, niet met je ouders of andere familie (tenzij dat je vrienden zijn natuurlijk), daar is die toch echt iets te raar voor denk ik :P.
Trailer:


Wat is jouw favoriete film met Zac Efron erin? En heb je Bad Neighbors al gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB

No comments:

Post a Comment