2872014

Okay, so this happened the last two months...
Je hebt waarschijnlijk wel gemerkt dat ik eventjes weg ben geweest en er eigenlijk alleen maar Film Reviews online zijn gekomen (dat komt doordat ik deze al vooruit had geschreven). Ik heb het namelijk de laatste tijd ontzettend druk gehad, eerst met school en daarna met mijn social life (want ja die heb ik ook!), toen had ik een weekje geen motivatie gehad om te schrijven en daarna ben ik een weekje naar Brighton geweest. Druk, druk, druk dus en een missende motivatie. Daar ben ik eerlijk gezegd nu nog steeds op zoek naar, maar ik vind omdat ik deze blog al 2 1/2 jaar heb ik deze niet zomaar kan opgeven! Dat wil ik ook helemaal niet omdat deze blog een groot deel van mij uitmaakt en ik er mijn ei mee kwijt kan!
Wat er nu dus gaat gebeuren, is mijzelf ook nog niet helemaal duidelijk en daar ga ik me de komende dagen zeker mee bezig houden. Ondertussen zal ik proberen wat kleine artikeltjes te plaatsen zodat ik niet weer helemaal weg ben. En als ik een plan heb bedacht laat ik het meteen weten (100% garantie)! Daarbij zal ik ook even zeggen dat ik echt niet zal stoppen met RebeChew (jammer hè? ;)).

Love,
Me

No comments:

Post a Comment