1072014

Film Review: The Other Woman

Een nieuwe Cameron Diaz film! Het was alweer een tijdje geleden dat ik Cameron Diaz in actie zag (niet dat ze heeft stilgezeten, ikzelf heb meer stilgezeten :P). The Other Woman belooft een grappig verhaal over drie vrouwen die wraak nemen op een man die ze allemaal heeft bedrogen. Is The Other Woman de moeite waard? Lees snel verder!
The Other woman



Plot: Carly Whitten (Cameron Diaz) is een zakenvrouw die niet zomaar een relatie aangaat, en als ze dan de perfecte man vindt komt ze erachter dat deze al getrouwd is met Kate King (Leslie Mann). Als ze dan samen (want Kate heeft zich aangeschoven bij team Whitten) ontdekken dat de nog een affaire heeft met Amber (Kate Upton), die zich ook aansluit. Gaan ze met zijn drieën wraak op hem nemen.
Jaar: 2014
Duur: 109 minuten
Genre: Komedie, romantiek
Met: Cameron Diaz, Kate Upton, Leslie Mann, Nicki Minaj, Nikolaj Coster-Waldau, Don Jonsen, Taylor Kinney
Vanaf: 6 jaar
Regisseur: Nick Casavettes
Motto: The oddest friends are about to get even.
Soundtrack (Persoonlijke favoriet): A Sunday Kind Of Love - Etta James en Waking Up In Paradise - Cisco Adler (voor de rest zat er ook nog echt heel veel andere goede muziek in de film, kijk hier voor de gehele lijst).
IMDB cijfer: 6.6
Mijn mening: Laat ik beginnen met de geweldige cast, ik bedoel Cameron Diaz, Kate Upton, Leslie Mann, Nicki Minaj, daar kan gewoon al niets mis aan gaan. Daarbij is het een lekker powervrouwen film waar ze zich dus niet zomaar laten bedriegen. Wel moet ik zeggen dat ik had verwacht dat de nadruk meer op de wraak zou liggen dan op de vriendschap, maar dat vond ik eigenlijk ook wel weer goed aan de film, want ten eerste onverwacht en ten tweede vriendschap moet natuurlijk boven haat gaan :).
De kleding, muziek en locaties waren echt perfect uitgekozen en erg jaloersmakend. Daarbij was de film natuurlijk ook heel erg grappig (want nou ja het is een komedie). En ik geloof dat mannen het ook wel een leuke film zullen vinden, waarschijnlijk meer voor de mooie vrouwen dan het verhaal, maar dat is niet erg als jij de film maar kan zien, toch? Haha, gewoon een erg leuke komedie die leuk is voor een avondje bankhangen en een zak popcorn.
Kijken...: Avondje thuis, met eigenlijk iedereen wel.
Trailer:


Wat is jouw favoriete Cameron Diaz film?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It & IMDB

No comments:

Post a Comment