872014

Film Review: Easy A

Emma Stone is mijn favoriete actrice en dat komt omdat ze zich niet zo serieus lijkt te nemen, ze heeft ook nog eens goede humor en natuurlijk Andrew Garfield aan haar zijde! Vandaag heb ik dan ook een film review van de film waar ze echt mee doorbrak, namelijk Easy A!
Who can recall this movie?
Plot: Olive (Emma Stone) krijgt te maken met een roddel over dat ze ontmaagd zou zijn, de hele school kijkt ineens naar haar om. En omdat ze het ergens niet erg vindt dat eindelijk iedereen haar kent raakt ze nog verder verstrikt in haar leugens en doet ze alsof ze met mensen naar bed gaat in ruil voor waardebonnen. En dan is er ook nog Woodchuck Todd (Penn Badgley) op wie ze al heel lang verliefd is.
Jaar: 2010
Duur: 92 minuten
Genre: Komedie, romantiek
Met: Emma Stone, Penn Badgley, Amanda Bynes, Dan Byrd
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Will Gluck
Motto: Let's not and say we did.
Filmsong: Pocketful of Sunshine - Natasha Bedingfield
IMDB cijfer: 7.2
Mijn mening: Zoals ik al zei is Emma Stone natuurlijk hilarisch en hoewel het natuurlijk allemaal volgens een script is zitten er een paar heel goede oneliners in. There's a higher power that will judge you for your indecency. Tom Cruise? Of deze: I just hope for your sake you had the good sense to use protection. Why? Your parents didn't. Daarbij is het verhaal origineel een grappige cast, goede set en alles. Op deze film is eigenlijk niets aan te merken! By the way, de ouders van Olive in de film zijn ge-wel-dig! Ik wil ook zulke ouders!
Kijken met...: een stel vriendinnen
Trailer:

Heb jij Easy A gezien? En ben jij ook zo'n fan van Emma Stone?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It, IMDB

No comments:

Post a Comment