1572014

Film Review: Toscaanse Bruiloft

Vandaag staat er weer een Nederlandse film op het programma die aan het begin van het jaar uitkwam. Ik wilde hem al een tijdje zien en dat is nu uiteindelijk gebeurt. Maar of het echt de moeite waard was? Lees snel verder!
Bruiloftsgasten


Plot: Sanne (Sophie van Oers) organiseert bruiloften in Toscane, hoewel ze zelf nog bij haar vader woont en zijn vriendin. Maar zal zij nog de ware vinden en ook in het huwelijksbootje stappen?
Jaar: 2014
Duur:
Genre: Komedie, romantiek
Met: Jan Kooijman, Sophie van Oers, Simone Kleinsma, Ernst Daniël Smid, Lieke van Lexmond, Diederik Ebbinge...
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Johan Nijenhuis
Soundtrack: Tutto Sommato - Annalisa
IMDB cijfer: 5.2
Mijn mening: Nadat ik Verliefd op Ibiza vorig jaar had gezien werd ik wel nieuwsgierig naar deze film, eerst dacht ik dat het een vervolg zou worden maar dat bleek toch niet zo te zijn. Jammer, maar goed. Het is gewoon echt een Nederlandse romkom, te merken aan de cast vol met BN'ers, de verschillende verhaallijnen, de humor. Wat deze film dan weer anders maakt van de andere is dat het zich op een geweldige locatie afspeelt dat je meteen zin krijgt om je koffer te pakken en naar een ver land te gaan. Maar om eerlijk te zijn was dat het enige positieve. Het is geen slechte film, maar het zit op het randje. De humor is ook niet op zijn best en het verhaal springt van hop naar her. Uiteindelijk wel een film die oké is, maar aanraden, nee sorry dat niet.
Kijken met...: een stel vriendinnen tijdens een slumber party
Trailer:


Heb jij Toscaanse Bruiloft gezien?
Love,
Me
Bronnen: Toscaansebruiloftdefilm, IMDB

No comments:

Post a Comment