2772013

The Purge

Vandaag een film review van de film The Purge. De film is niet echt mijn genre, maar door het idee werd ik er toch nieuwsgierig naar. The Purge gaat namelijk over een toekomstige Amerika waar één keer per jaar12 uur alle misdaden legaal zijn. 
The Purge | via Tumblr
Plot: The Purge gaat dus over die 12 uur waar alle misdaden legaal zijn. Je ziet het gezin Sandin, welvarend met twee kinderen. Zoals ze normaal doen tijdens The Purge sluiten ze hun hele huis af. Maar dan ziet zoontje Charlie een gewonde man op de bewakingscamera's om hulp roepen en opent hij de deuren voor de man, met geen idee wat voor gevolgen dat heeft voor het hele gezin.
Duur: 85 minuten
Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller
Met: Ethan Hawke, Lena Headey, Max Burkholder & Adelaide Kane
Jaar: 2013
Trailer:
IMDB Cijfer: 5.6
Mijn Mening: Aangezien dit niet echt mijn favoriete genre is vind ik dit toch nog best wel een goede film. Er zijn veel slechte reacties over maar die vind ik wat overdreven. Het is inderdaad dat het idee van de film ontzettend goed is en misschien iets minder is uitgevoerd dan je verwacht, maar eigenlijk is er niks om over te klagen. En ik ben blij dat zoiets als The Purge niet echt bestaat want ik zou doodsbang zijn!

Love,
Me
Bronnen: WeHeartIt, Youtube & IMDB

No comments:

Post a Comment